8 oktober volle maan

Discussie in 'De bevalling' gestart door Leen82, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Nou, bij VK geweest. Omdat ik me lichamelijk nog zo goed voel en kindje niet groot wordt geschat èn ik nog geen 40 weken ben (39+5) doen ze niet aan toucheren.
    Strippen sowieso pas bij >41 weken, dus pas nà mijn afspraak volgende week woensdag. Ze zag de schrik op mijn gezicht, dus toen genuanceerde ze het een beetje èn volgende week bespreken we het strippen....

    Nu weer terug naar garage, opruimen. Is het iig netjes als Uk er na olifantendracht wil uitkomen :D
     
  2. Leen82

    Leen82 Fanatiek lid

    8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ja al wat ontsluiting anders kunnen ze niet strippen :)
    Wat jammer dat ze niks wilden doen vandaag bij je. Maar fijn dat je je nog goed voelt.

    Ik begin nu weer wat steken te krijgen down under. Teveel gedaan vandaag denk ik.
     
  3. bebe11

    bebe11 Lid

    25 mrt 2014
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Volgens de vk kon ze voelen dat er wel een vingerkootje open was. Baarmoedermond is nog niet volledig verweekt. Maar inmiddels heb ik nog steeds voor weeën om de 8 min. Dus ben erg benieuwd!
    Ow en succes met opruimen haha
     
  4. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Wie weet toch één volle maans baby! Zijn de weeën te doen? Succes ermee...
     
  5. roxannekuh

    roxannekuh Niet meer actief

    hier vanmiddag ook bij de VK geweest. Aangegeven dat ik echt op was. vooral na een week maar 1-2 uurtjes per nacht geslapen te hebben. maar strippen deden ze nog niet, de stagaire kwam er wel mee maar vond de vk nog te vroeg helaas. Omdat ik ook nog zoveel pijn in mijn bovenbuik heb en ze dachten dat de kleine toch nu wat aan de grote kant was hebben ze me doorgestuurd naar het ziekenhuis. Daar een echo gehad en alles zag er goed uit! bloed geprikt om te kijken of ik misschien geen zwangerschapsvergiftiging had, was gelukkig ook niet zo.
    En aan de ctg was ook alles in orde, wel veel harde buiken maar dat zullen de voorweeen/oefenweeen wel zijn.
    Wel voor 2 nachten slaapmedicatie meegekregen dat ik eens even bij kan slapen wie weet dat het dan wat beter gaat.

    Ben eens benieuwd of er iemand van jullie vannacht alsnog bevalt :D
     
  6. GwoonAn

    GwoonAn Fanatiek lid

    1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Kom op volle maan!!
    Ik wil ook graag spontaan bevallen! :D
     
  7. Ligakoekjuh

    Ligakoekjuh Fanatiek lid

    3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fingers crossed :)
     
  8. poppy14

    poppy14 Actief lid

    3 feb 2014
    283
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geen volle maan baby"s ??
     
  9. Summer2012

    Summer2012 Bekend lid

    11 jul 2012
    652
    2
    18
    Hier helaas niets gebeurd. De baby was wel erg druk en dat leverde harde buiken op, maar geen weeen. Andere dames wel succesverhalen?
     
  10. Sitalita

    Sitalita Fanatiek lid

    6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Hier ook nog geen baby...
    Duurt lang!!
     
  11. Leen82

    Leen82 Fanatiek lid

    8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Hier ook niets. Wel gerommel.

    Nou dan ga ik voor een nieuwe datum: 10-10 haha. Bij ons komt alles op dubbele data, dus wie weet past hij zich meteen aan :)
     
  12. nijma

    nijma Bekend lid

    16 aug 2010
    573
    0
    0
    limburg
    hier ook geen succes verhaal, gister ook nog een voet reflexzone massage gehad heerlijk ontspannend maar niet opwekkend haha

    10-10 is ook een mooie datum inderdaad :)
     
  13. GwoonAn

    GwoonAn Fanatiek lid

    1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hier ook niks helaas, word toch echt een inleiding over een paar dagen ben ik bang. :(
     
  14. Saar82

    Saar82 Fanatiek lid

    27 dec 2013
    1.390
    322
    83
    Hier ook alles rustig. Vanmorgen een paar keer een harde buik, maar ja, die heb ik al weken, dus zal wel weer niets zijn.
    Morgen naar de vk, en vl gaat mee. Hopelijk gaan we dan een plan-de-campagne bespreken! En ik ga vragen of ze kan kijken of ik stripbaar ben.
     
  15. poisson1987

    poisson1987 Bekend lid

    23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik ben 10-10 uitgerekend, dus als dat lukt zou het wel mooi zijn :D
    Heb niet echt oefenweeën, maar een raar gevoel in bmm (iig ik kan me zo voorstellen dat die daar zit) het duwt en af en toe heel scherp gevoel. Hoop dat het wijst op verweking. Maar, denk dat het gewoon door haar koppie komt dat schuurt...
     
  16. liefdotje

    liefdotje Niet meer actief

    Ik was net even op de kraamafdeling en daar lag het echt bomvol... Terwijl het gisteren rustig was... Je zou zeggen dat het toch waar is haha

    Suc6 met de laatste loodjes...
     
  17. xxessiexx

    xxessiexx Actief lid

    2 jun 2010
    427
    12
    18
    Grappig liefdotje! Er zal vast wel een kern van waarheid in zitten?

    Ik ben "pas" 38+3. Vorige keren bevallen met 41+1 en 42 weken, dus ik verwacht nog niks.
    Maar pff de baby in mijn buik is druk!!
    Ik heb geen weeën, maar ik ben af en toe "bang" dat de baby de vliezen zelf breekt door zo onrustig te zijn pff. Ook had ik rommelende darmen :) of het komt door de baby of komt deze toch sneller?
     
  18. Leen82

    Leen82 Fanatiek lid

    8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Er gebeurt dan mogelijk toch iets bij je Poisson.

    Ik verlies volgens mij delen van de slijmprop sinds gisteravond.
    Na ja, morgen zien we wel weer wat de status is bij de gynaecoloog.

    Wat grappig dat het op de kraam dan toch volle bak was Liefdotje.

    Ben benieuwd of deze dan ook zo lang blijt zitten xxessiexx.
     
  19. xxessiexx

    xxessiexx Actief lid

    2 jun 2010
    427
    12
    18
    Leen jij bent gestript las ik? Spannend hoor! Na het strippen bij de 2e zwangerschap verloor ik ook steeds stukjes totdat ik een hele grot prop verloor en toen zette het echt door! Dus wie weet! Succes ;)

    Hier ben ik alweer 2 keer naar het toilet gegaan voor diarree (sorry)
    En last van harde buiken en baby nog eeeerg druk.
    Pff om half 4 komen mijn schoonouders mij ophalen om daar te eten. En mijn man is op werk. Volgens mij begint de bevalling niet, maar lekker voel ik mij ook niet.
     
  20. roxannekuh

    roxannekuh Niet meer actief

    Hier helaas ook nog niks! nu op vor de 10-10 :D:p
     

Deel Deze Pagina