Voor welke dierentuin zoek je kortingsbonnen? Ik heb hier nog een kortingsbon voor Dierenpark Emmen. 3,- korting per persoon voor max. 4 personen, geldig t/m 17 september.
Ik heb nog wel vouchers van c1000 dagje uit. moet je even op die site kijken of de dierentuin waar je heen wilt erbij zit. is 5 euro per voucher en je kunt en soms 2 of 3 op 1 kaartje inleveren. Ik hoor het wel.
Via marktplaats aanbieding kun je vandaag en morgen je kaartje kopen met 50% korting. Kaartje is dan geldig t/m 30 december. Dierenpark Emmen toegangskaartjes + gratis poster - Marktplaats Aanbieding
Burgers zoo geeft nu standaard 5,- korting dacht ik (ivm jubileum jaar). Antwerpen zoo kun je in met 5,- korting pp (op mp staan tig bonnetjes). Ben zelf in burgers zoo geweest met de c1000 actie en Antwerpen zoo met de postcode loterij bon.
Via jonge gezinnen zijn er ook dierentuinen met korting. Als de dierentuin erbij zit waar je heen wilt, stuur ff een pb. Dan kijk ik wat de code is of stuur ik de bon naar je toe per mail