Hoi dames, Ik ben heeeeel blij maar ook wat bang. 8 okt ongesteld 15 okt seks 22 okt ovu streep even breed 23 okt seks 27 okt felle steek baarmoeder gebied 28 okt bruin/rood verlies Ik voel t, ik wist t...vanmorgen een test...zie foto 😃😃 Begin sept mk gehad, controle echo, alles weg en tussendoor netjes met 32 dagen ongesteld geweest.
Dank jullie wel! Ik zit nu een week voor nod. Ik vind t zoo spannend en hoop echt dat t nu goed blijft gaan. Bij mk van sept gaf mijn gevoel direct aan dat het niet goed zat en nu wist ik t vanaf donderdag al. Ik dacht ja, dit is echt de innesteling. Zo raar...maar ik houdt natuurlijk nog rekening met t ergste. Ik verlies nog heel klein beetje bruin/rood dus hoop dat dat snel stopt.
Nou ik zou eerder zeggen een turbo ei en heel warm nestje daar binnen bij jou hahah Duidelijke streep zeg voor zo zover voor nod. Hopelijk loopt ie snel mooi op. Is dit de action early?
Dank je meiden. Morgen weer testen...hopelijk lopen ze op. Iig had ik bij de mk nog niet eens zon streep dus ik heb hoop 😃
Dank je dames..lief! Ik veeg net weer wat rood af...het is alleen maar bij afvegen maar het wisselt tussen rood en bruin. Hoop echt dat t niet doorzet...