Je bent nog maar zo pril zwanger dat het al een wonder is dat de test reageert. Dus dat er geen duidelijk verschil is nog tussen de testen vind ik in ieder geval niet raar. Maar hij is zeker duidelijk positief! Ik denk dat je rond jouw nod wel echt een sterkere lijn zal zien. Hopelijk blijft het bruinverlies onschuldig en heb je een plakkertje. Voorzichtig gefeliciteerd!
De test lijkt gelijk, maar er zit ook maar 24 uur tussen. Heb je wel een negatieve test gehad na je miskraam? Ik heb ook nog lang positief getest op rest hcg Ik hoop voor je dat er morgen een duidelijke oploop is en het bloedverlies verder uit blijft!!
Ja is ook van de zotte dat ik begin te twijfelen. In mijn ogen is die iets lichter en dan weer niet en dan weer wel. Gewoon bang Ik heb een echo, bloedtest en ongesteldheid gehad na miskraam van sept. Daar kan t niet van zijn 💋
Vanmorgen weer getest maar met 2e plasje dus urine was heel licht. Streep is dus ook heel licht...pfff morgen vroeg maar weer testen
Heeft bloed invloed op de test? Ik plas, donkere urine, heel donker dus ik dacht how.. Maar met afvegen weer wat rood bloed. Geen in broekje dus niet gezien. Gister geen bloed... Internet zegt niet veel. 1 site gevonden dat t wel invloed heeft en andere sites staat er niks van op en eigen ervaringen weten t niet.
Ik heb ook wel eens gehad dat ik urine opving om te testen. Kwam erachter dat er bloed bij zat. Maar de test was gewoon negatief en ik was dus gewoon ongi. Bij mij dus geen effect. Hoezo vraag je dat?
Omdat ik bang ben/was dat daarom mn test knalt. De streep van gister is amper te zien omdat de urine heel licht was en de eerste 2 zijn lichter opgedroogd.
Haha nee hoor. Het bloed kan hooguit je urine/hcg verdunnen maar hij maakt er geen extra dikke streep van! Prachtige oploop. Gefeliciteerd!
Idd...ik word er echt heel onzeker van. Heb nog een action test en 1 digi. Van blij naar verdrietig. Pff koppijn al de hele week..😢