Ik heb dus 8 volle kaarten / vouchers voor het dagje uit van de C1000. Graag ruilen tegen etos babyzegels, AH mini`s of doe zelf een leuk voorstel Bij interesse graag een PB!
Hoef dus niet meer voor je te sparen. Jullie zijn ruimschoots voorzien?? Of gaan jullie niet meer weg?
Oo balen ik heb denk ik niets te ruil, (of je moet iets wat door de brievenbus kan gehaakt willen hebben sleutelhanger ofzo) wij sparen wel maar hebbennog maar 3 kaarten vol, klein budget dus sparen gaat heel langzaam,
@ Boefjesmama, inderdaad wij zijn voorzien.... Wa sjou helemaal vergeten1 OPa & Oma kwamen nog met heel veel zegeltjes uit de buurt aanzetten.... Dobbel, wat haak je nog meer dan.... aan een sleutelhanger heb ik niet zoveel Mocht ik nou verder geen reactie krijgen dan PB ik je nog wel
Dobbel heb evt. ook nog wat kaarten over. Wij sparen gewoon door voor de liefhebber nl. Hoor wel of je intresse hebt.
Boefjesmamma ik heb zeker intresse, we zijn met ons 3en, en vakantie zit er niet in dus zouden heel graag een dagje weg willen met ons 3en, dus zou super zijn, (ik haak nog veel meer, eigelijk alles wat je je kan bedenken, nadeel is dat het snel te groot is voor brievenbus, en dan de bezorging 6.75 is)
Dobbel: overleg eerst maar even met ts. Word dat niks dan hoor ik het wel. Sneeuwpop: ben inmiddels voorzien via het ruil topic.
Ik geloof dat TS geen belangstelling had, behalve als niemand anders het wil. ik heb verder niets te ruil, etos kom ik nooit, en ah ook niet maar we wachten even de reactie af.
Dobbel en Sneeuwpop, is het een idee om elk 4 kaarten te doen.... ? En als je nog minis hebt sneeuwpop graag... En dobbel kijk maar wat je kan missen.... Tenzij sneeuwpop akkoord gaat natuurlijk... Mag ook via PB hoor, ik vergeet soms hier te kijken... Als beide akkoord gaan wisselen we adressen wel uit via PB.... kwam ook nog 2 losse zegels tegen...
Mag dicht, mijn kaarten zijn vergeven en onderweg naar de dames die mij gePBt hebben... Veel plezier meiden!
Ik heb C1000 dagje uit zegels/vouchers en zou die willen ruilen voor DE punten... òf doe een voorstel..... Wie heeft er interesse? PB mij maar
Ik heb nog 4 zegels (dus geen volle spaarkaart) maar als iemand toevallig nog een zegeltje heeft liggen kan je wel de kaart vol maken. Wil iemand de zegeltjes hebben? Als er interesse is pb maar