wow jeetje dies al lekker zwaar! maarja grote mannen drinken ook meer he! bij ons zijn de tijden niet altijd zo precies hoor, mijn mijn streven zijn wel jouw tijden idd ^^, laatste fles is ongeveer om 23.oo uur morgen gaan wij ook naar het cb, ben benieuwd hoeveel ze weegt en de lengte :O
guppy: Slaapt jullie kleine meid al door dan?? Of ook nog steeds niet?> Ik verlang inmiddels naar een volledige nachtrust, hij heeft laatst 1x doorgeslapen..........daarna helaas niet meer
Mijn zoontje is nu 6 weken en 2 dagen en krijgt 5 flessen van 165 cc. Hij woog met 5 weken 5120 gr. 7.00u 11.00 15.00 19.00 22.00 Dit zijn ongeveer de tijden van zn flessen. Hij slaapt vanaf 4,5 week al de hele nacht door!
Wat doet ze als je haar zelf laat komen? Ik voed op verzoek en ze ging vanzelf naar 5 flessen door er meer tijd tussen te laten en meer per fles te drinken. En het badje doen we hier voor het laatste flesje, daar wordt ze moe en loom van.
tja ze heeft al wel af en toe van elf tot zes geslapen, maar vaak wordt ze toch nog wel om een uur of vier wakker en dan weer om 8 uur.. overdag is ze heel veel wakker, dan ben ik altijd blij als ze weer even slaapt :/
bij mij ging het vanzelf. toen hij al zn flessen opdronk heb ik flessen verhoogd en sloeg hij er vanzelf eentje over. heb hem echt geen minuut honger laten lijden of de klok erbij gehanteerd.