Ja nog 7 weken te gaan , en nu zo onderhand wel een beetje zenuwachtig aan het worden . Is ons eerste kindje dus de vragen die nu de laatste tijd door mijn hooft spoken : kan ik het wel , redden wel het wel enz enz . is dit normaal ? liefs stuffie
Ieder a.s ouder krijgt vroeg of laat 'cold feet'. Dat geeft nu al aan dat je een liefdevolle en bezorgde ouder gaat worden! Mooi toch! Probeer er nog even van te genieten en je gaat het vast prima doen!
Spannend hoor.. Natuurlijk gaat het je allemaal wel lukken. Geniet nog ff lekker van de laatste weekjes, voor je het weet zijn ze voorbij.
ik heb ook nog een week of 7 voor de boeg en ik dnek ook dat we allemaal dat gevoel hebben bij de eerste, het gaat ons vast lukken hoor
nog drie weken te gaan en dan verwachten we ons eerste kindje. Voor beide kanten van de familie wordt het het eerste kleinkind dus heel spannend allemaal , alleen van de oma s in spee wordt ik af en toe wel een beetje gek haha Omdat ik al veel last het van voorweeen en 1 keer 45 min lang om de 5 min weeen heb gehad (maar daarna was het weer weg) bellen ze nu constant op als mn man s morgens de auto er wat langer heeft staan of als de gordijnen wat langer dicht zitten. ik kan er wel om lachen , het is en blijft toch heel spannend , voor iedereen! groetjes stuffie