Pff wanneer zet het door...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lolieken, 8 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Gisterenochtend had ik bruinige afscheiding héél licht... Dit is zo heel de dag doorgegaan tot 's avonds toen "vond" ik bij het vege roze afscheiding. Mijn buik voelde ook héél zwaar en gevoelig. Vanmorgen stond ik op en was het zware gevoel weg maar bij het vege had ik afscheiding met weer roodachtig verlies. Ik verwacht me dus ieder moment aan een miskraam maar hoelang moet je er op wachten?

Kan dit enkele dagen duren? Een week? Ik hoop zo dat mijn lichaam het zelf oplost. Komt het vaak voor dat je lichaam stopt met proberen? En het gewoon blijft zitten?

Hoe verliep het bij jullie? Ging het vlot of net niet?

Dat wachten daar baal ik nog het meeste van...

2. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Hoi Lolieken,

Wat balen dat je zo in onzekerheid blijft zitten. Ik heb zelf bij de laatste miskraam een aantal dagen roze/bruin gehad. Toen het 1 keer helderrood geworden was zette het bij mij snel door binnen enkele uren. Maar een miskraam kan ook weer zo verschillend verlopen, want de vorige twee keren ging het weer anders.

Je hebt nu roodachtig verlies: is dat echt helderrood bloed of toch nog meer dat roze? Zolang je nog geen krampen hebt, wil het nog niet zeggen dat het fout gaat he.

Sterkte! *knuffel*

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    (mag ik een ander verhaal posten? ik heb van voor mn NOD bloedverlies. alle kleuren en hoeveelheden voorbij zien komen. Heeft geduurd tot 6 weken en daarna werd het iets minder. Nu sinds 2 weken niks meer gezien... en zie mijn banner;))

4. Faith84

Faith84 Actief lid

5 jul 2009
    174
    0
    0
    Wow zo´n verhaal is natuurlijk super!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.056
    2.193
    113
    Brabant
    ja, en helemaal als ik eraan toevoeg dat de echo met 6w1d niet goed was. slechts een lege vruchtzak van 5w2d. En een week later was alles goed... Ik geloof in wonderen!!!!:)

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier ook rond 4 weken "gewoon" ongesteld.
    Toch maar een test gedaan, positief!
    Daarna met 7 wk bruinverlies. Daarna een goede echo!
    Bloedverlies hoeft dus niet perse te betekenen dat het niet goed gaat hoor!

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    ik duim voor je dat het goed gaat!
    liefs Miek

8. Lolieken, wat spannend zeg... Wie weet gaat het idd toch nog goedkomen!! Bij mij was sochtends wat bruin en tegen de avond een beetje roz/rood. De dag erna had ik mijn ongi. Maar niks met krampen of zoiets dergelijks...eigenlijk een vrij normale menstruatie. (Was ook nog maar 5 weken). Hou je ons op de hoogte?

9. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Pff net nog een testje gedaan... heel knal. Ik dacht dat het streepje tegen nu mss toch al minder zou zijn. Ik ben tenslotte nog maar een goede 5 weken zwanger. Ik dacht als het streepje lichter zou zijn ik er mij makkelijker bij zou kunnen neerleggen maar het is nog altijd een knaltest. :(

Wil dus waarschijnlijk zeggen dat alles nog zit waar het zit he...

Mag ik eens gillen???

Ik vind het echt super om positieve verhalen te lezen en moest ik geen buikpijn gehad hebben zou ik zeggen ok, het kan... Maar bruin, roze verlies en krampjes dat wil toch echt niet veel goeds zeggen he.

10. Lolieken, dat je test nog zo knalt is wel begrijpelijk hoor! HCG kan nog heel lang in je lichaam zitten, dus ik zou hier niet op afgaan...

En wat betreft het bloedverlies, ik kan je eigenlijk niks zinnigs zeggen, behalve dat het ECHT nog alle kanten op kan. En de krampjes kunnen ook van het uitzetten van de baarmoeder zijn...

Hoe is het nu met het bloedverlies dan?

11. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Weeral gestopt... heb van heel de dag niks meer gezien en zelfs mijn boobies doen pijn maar nee, nee, nee weer hoop hebben en toch een miskraam krijgen ik kan het niet meer. Niet drie na elkaar. :(

Toen ik mijn positieve test in handen had en ik bloedverlies had twee weken geleden storte mijn wereld in. Ik kreeg echter terug hoop want het stopte onmiddellijk en mijn testen werden donkerder. Maar nu wil ik niet weer terug hoop krijgen want het doet echt zoveel pijn he.

Drie na elkaar is echt teveel van het goede. :x:(

Maar waarom doen mijn fucking borsten pijn... En waarom loop ik heel de dag te kokhalzen alsof ze een baksteen in mijn maag hebben laten vallen... Moet ik dat er nog eens allemaal bij hebben seg!

12. Meiske, waarom bel je niet effe het ziekenhuis / verloskundige op. Bij mij in het ziekenhuis zeiden ze dat ze soms met ruim 5 weken best al wat kunnen zien! En gezien jouw geschiedenis kan ik me niet voorstellen dat ze moeilijk zullen doen... En je bent al bijna 6 weken! Ik zou gewoon effe bellen hoor!!! Deze onzekerheid is inderdaad om helemaal gek van te worden!!

13. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Ik mag volgende week gaan heb al geinformeerd dan ben ik zes weken als het nog niet doorgezet heeft.

Ik had al wel gedacht om vanavond bloed te laten nemen en vrijdag weer? Zoude ze daaraan al iets kunnen zien? Ik veronderstel het goed moet stijgen tegen vrijdag? Dan weet ik voor het weekend iets meer? Ik moet alleen kijken of de huisarts me vanavond nog wil ontvangen.

14. Ik heb geen idee of dat kan. Meestal zit er wel een week tussen geloof ik... Maar in een paar dagen zou het misschien ook al wel moeten stijgen lijkt me. Je kan altijd bellen toch?

Succes hoor! Ik duim voor je!

15. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    Je zou zo'n thuistesten moeten kunnen doen he. Je bloed thuis testen op hcg waarde. Kunnen ze zo geen setjes maken? :D

Het blijft bang afwachten. Ik kan idd eens bellen horen wat die nog te zeggen heeft.

Ik dacht trouwens bij een dreigende miskraam bij een prille zwangerschap dat je hcg dan snel daalde??? Ik lees vaak over vrouwen die het al kunnen zien aankomen aan hun test die lichter wordt. Daarom dat ik een testje waagde. In een andere situatie zou ik blij zijn met zo'n knaller van een test. De lijn lijkt er wel af te willen komen. Gek he. Daar zit je dan op te wachten en dan krijg je dit...

Stomme testen ook. :)

16. Ja dat klopt. Weet je niet meer? Wij testten samen positief en bij mij ging het helaas wel fout... Mijn testen wilden maar niet donkerder worden. Dus denk dat het echt wel een goed teken is hoor! Alleen geen garantie...

En wat betreft die thuistesten...volgens mij is dat een gat in de markt hoor: beste idee van Nederland...?;):D

17. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
    En Belgie... ik ben sporsor van die testen :D

18. Lolieken

Lolieken Fanatiek lid

1 jul 2008
    1.107
    1
    36
  19. JA, die knalt wel inderdaad... We houden gewoon hoop hoor! Het bloeden is nou toch ook weer weg! Das een goed teken hoor!!!

20. aggy

aggy Bekend lid

15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Lolieken, toch een beetje moed houden hoor! Die test knalt idd nog zeg!

Deel Deze Pagina