8 weken, 8 voedingen, 1000cc; vreetzakje of zorgelijk?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Wolky84, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties!

    @babbel1983 het gaat niet zo goed omdat ik een postnatale depressie heb.....Ik heb extreem veel last van de hormoonwisselingen helaas. Tel daar een baby bij op die overdag amper slaapt en om de twee uur wil eten....

    Inmiddels heb ik alles geprobeerd en ik heb me voorgenomen om gewoon te accepteren dat zl nu eenmaal graag vaak eet, er niet te lang over wil doen en hazenslaapjes doet overdag. Dan voldoet hij maar aan geen een norm, lekker belangrijk. Hij groeit goed, het CB zegt er ook niks over en hij is (redelijk) happy. Geloof me; daar doe ik het inmiddels voor. Ik heb geen zin meer om verwachtingen te hebben door alles wat ik lees en hoor; hier werkt het blijkbaar allemaal niet.

    Super bedankt voor al jullie lieve reacties!
     
  2. babbel1983

    babbel1983 Fanatiek lid

    3 jul 2013
    1.324
    298
    83
    Wat vervelend te lezen en tegelijkertijd heel herkenbaar.

    Heel veel sterkte, hopelijk gaat het snel een stul beter met je! En hou idd op moeilijke momenten hetgeen voor ogen wat je zelf al aangeeft in je reactie, ondanks dat je zoon aan geen 'norm' voldoet, doet hij het hartstikke goed en jij als mama dus ook!
    Veel sterkte met je herstel!
     
    Wolky84 vindt dit leuk.
  3. Wolky84

    Wolky84 Bekend lid

    1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Mocht iemand dit later lezen en met hetzelfde zitten, een update hoe dit is afgelopen:

    Bij 11 weken was ik het zat. Om de 2 uur voeden betekende dat ik niks kon, nergens heen kon en baby amper sliep overdag. Omdat hij goed reageerde op andere veranderingen ben ik hem op een schema gaan zetten. Dat vond ie op dag 1 helemaal niet leuk en heeft toen veel gehuild (en vast ook wat honger/trek gehad op sommige momenten waarbij ik wat heb gerekt) maar na nog geen dag pikte hij het heel snel op. Vanaf dat moment ben ik weer op verzoek gaan voeden maar dan met minimaal 3 uur er tussen overdag. En dat ging goed. Daarnaast ging hij ook beter slapen overdag. Het is nog niet veel, maar veel meer dan eerst. Hij zit nu dus op max. 6 voedingen per dag en drinkt ook grotere flessen. Toch komt hij niet meer boven de 1000cc uit, meestal max. 850/900.

    Flessen, spenen, manier van voeden; alles geprobeerd, niks hielp. Is vanzelf beter gegaan.

    Ik was wanhopig maar uiteindelijk was het vooral een kwestie van tijd en hem iets meer naar mijn hand zetten ipv alleen maar naar hem te kijken. Happy mama = happy baby.
     

Deel Deze Pagina