Afgelopen zaterdag hadden we de geslachtsbepaling. Er zijn geen foto's van onderaf genomen, omdat de beeb niet echt meewerkte. Ze heeft het uiteindelijk wel op die manier kunnen zien en later ook aan de nub. Nu zei een vriendin van mij dat zij op één van de foto's dus wel kon zien wat het was. Het gaat om onderstaande foto. Is daar inderdaad op te zien wat het geslacht is en wat denken jullie dan dat het wordt?
Nou, gelukkig maar! Ze dacht het te kunnen zien aan de 3 streepjes onder het buikje. Het zou volgens haar een meisje worden. Dat klopt overigens wel Maar dan is het mogelijk meer een gok dan dat iemand het echt kan zien.
Nou ik zie het niet. En ik zou toch ook gaan twijfelen of zij het werkelijk goed gezien heeft. De nub theorie kan maar tot 14 weken daarna is het geslacht al helemaal ontwikkeld en spreek je niet meer van de nub. Hoe weet je zelf dan dat het wel een meid is?
Het kindje zat in kleermakerszit. Een paar keer ging het voetje even weg en 3x heeft ze daarop gezegd dat het een meisje was. Anders had ze iets moeten zien hangen. Later zei ze op basis van de nub dat het ook een meisje was. Ze gaf aan er nog nooit naast gezeten te hebben. 18 januari hebben we de 20 weken echo en gaan we om bevestiging vragen als de beeb dan meewerkt.