Hoofdpijn

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Islah, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Islah

Islah Niet meer actief

Hoi dames,

Wellicht niet helemaal in het juiste subforum want ik ben al een half jaar geleden bevallen. Weet niet waar ik het anders moet vragen.
    Vanaf de bevalling heb ik heel vaak hoofdpijn, normaal had ik eigenlijk nooit hoofdpijn. Het zijn best hevige steken in m'n hoofd, vooral wanneer ik harde geluiden e.d. hoor. Met het felle zonlicht kan het soms ook opzetten (soms komt het ook zonder aanleiding, zomaar). Ik vraag me af of dat iets hormonaals zou kunnen zijn en over kan gaan na het volledig ontzwangerd zijn? Heeft iemand hier ook last van, specifiek na de bevalling?

Bij voorbaat dank.

2. Islah

Islah Niet meer actief

Niemand die hier last van heeft dus?

3. KimK

KimK Niet meer actief

Ik heb dat ook. Geen medische aanwijzing voor. Kan door ruggeprik komen (ik heb ks gehad). Ben ook vaak erg duizelig :(

4. Islah

Islah Niet meer actief

Duizelig ben ik ook regelmatig. Ik heb dan wel geen ruggeprik gehad maar wel een narcose, toen ik 3 maanden zwanger was (wel een zo licht mogelijke).

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Hoofdpijn kan voorkomen door een spinaal of bij een epiduraal waarbij ze de spinale ruimte hebben geraakt.
    Van narcose zul je geen hoofdpijn hebben.
    wat natuurlijk wel kan is dat je wat last hebt van hormonen nog. Slapeloosheid, te weinig drinken en stress wat vrij vaak voorkomt na de geboorte van een kindje kan ook een trigger zijn.

Deel Deze Pagina