Even benieuwd. Bij de dames die een echo hebben gehad met exact 6 weken; Was er toen een hartslag te zien op de echo?
Ja bij mijn dochter lag ik uitgedroogd in het ziekenhuis en hebben ze een echo gemaakt met 6.2 weken, daar was een hartslag op te zien.
Afgelopen dinsdag een echo laten maken wegens bruinverlies, en hartje klopte al! Volgens stagiair van gyneacoloog 6wk en 1dag. Morgen op consultatie, eerste afspraak!!! Spannend
Ik dacht dat ik 8,5 week was maar volgens echo was ik 6 weken. Het hartje klopte duidelijk met een uitwendige echo terwijl ik een mama xl ben . Bij 10 weken kreeg ik nog een echo en toen bleek ik 10+5 te zijn. Officieel was ik met die 6 weken echo dus 6+5. Hopelijk heb je er iets aan. Geniet in ieder geval van het zien van je kindje
Ik had gisteren met 6w1d een echo en helaas (nog) geen kloppend hartje. Er was een dooierzak en vruchtzak te zien, maar weet niet of er een vruchtje zichtbaar was. De gynaecoloog deed wat haastig, waardoor er pas thuis allerlei vragen in mij opkwamen. Moet volgende week bij 7w2d weer.. Ik heb een foto van de echo. Is er iemand die kan uitleggen wat ik hier zie? En is de lengte (0,359 cm) van het vruchtzakje of..?