8 weken echo en geen kloppend hartje uitwendige echo

Discussie in 'Miskraam' gestart door Milou1990, 6 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos28

Roos28 Actief lid

1 mrt 2015
    200
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mij is altijd gezegd geweest voor 10weken niet veel te zien bij een uitwendige echo.... Heb ik ook in mijn opleiding geleerd, hier nu de tweede goede zwangerschap ben nu bijna 37weken en zowel bij het eerste al Bij het tweede een echo gehad op8weken, er was uitwendig geen hartactiviteit te zien maar inwendig wel!

2. Daan90

Daan90 Bekend lid

10 mrt 2013
    651
    3
    18
    Ligt heel erg aan de apparatuur.
    Hier alleen maar uitwendige echo's en vanaf 8 weken een duidelijk kloppend hartje.

Ik vraag me af of het alleen gebaseerd is op basis van het ontbreken van een kloppend hartje dat het mis is, of dat de verloskundige wellicht meer gezien heeft op de echo wat erop duidt dat het niet goed is.
    Uitleg is blijkbaar absoluut niet goed geweest vanuit verloskundige!

Sterkte!

3. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Milou1990, hoe is het nu? Heb je nog contact gehad met een verloskundige/echoscopiste?

4. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Nog geen bloedverlies of krampen dus nog steeds afwachten ik heb vanmiddag de verloskundige gesproken en die heeft voor mij een afspraak gemaakt voor maandag in het ziekenhuis daar krijg ik een inwendige echo en gaan ze praten over hoe nu verder als het echt fout zit! Ben al opgelucht dat ik wat meer duidelijkheid heb. Ze zei ook als je wel minder ver ben dan kunnen ze volgende week het beter zien dan als je vandaag heen ga dus we moeten dit weekend nog even afwachten

5. HP12

HP12 Actief lid

17 sep 2015
    388
    0
    0
    Wat fijn dat je maandag terecht kan en meer duidelijkheid krijgt. Ik ga duimen voor je dat het toch goed zit en ze het de eerste keer niet goed gezien hebben. Sterkte met wachten en veel succes maandag.

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    En de prijs voor slechtste verloskundige van het jaar gaat naar....

Ongelooflijk zeg. Jij had diezelfde dag nog bij het ziekenhuis moeten zitten voor een inwendige echo. En daarna zelf de keuze mogen krijgen wat jij wilde doen. Dit is JOUW lichaam verdorie!!

Meid, als je straks weer zwanger bent zoek alsjeblieft een andere verloskundige. Ik hoop dat het snel weer zo ver is, of misschien dat dit wel een wondertje blijkt te zijn. En dan ook snel overstappen hoor!! Sterkte in ieder geval!!

7. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hopelijk heb je vandaag goed nieuws gekregen?!

8. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ben ook erg benieuwd hoe je echo was vandaag ts!
    Hoop dat het toch goed nieuws is geweest!

9. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Jeetje net even het heel topic gelezen, wat een spanning moeten jullie hebben!

Ben benieuwd hoe het nu met je gaat.

Deel Deze Pagina