Echofoto brusje onze zoon

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door annick1984, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Het had (weer) wat voeten in de aarde om een afspraak te krijgen, maar uiteindelijk hadden we eindelijk gisteren onze eerste echo afspraak.

Ik dacht zelf vandaag (vrijdag 7 juli) 12 weken precies te zijn, maar ik werd wat vooruit gezet. Ik was gisteren (donderdag 6 juli) al 12 weken en 3 dagen.

Was een mooi hartje te zien en al een (in mijn ogen) groot kindje. Nou was de echo die we bij onze zoon hadden ook 2 weken eerder, dus de grootte van de baby kan dan dus wel kloppen (al heb ik er totaal verder geen verstand van).

Heb gelijk een "boekwerk" van verder afspraken meegekregen. 2 tussentijdse echo's [over 3 weken en over 6 weken] en de 20 weken echo, en nog de afspraak voor het verpleegkundig spreekuur. Daar mag je dan geweldig (bij mijn niet werkende) bevallingsplan gaan samenstellen.

Wordt vervolgt...

Bijgevoegde bestanden:

2. LolaLisa

LolaLisa Bekend lid

14 apr 2017
    516
    425
    63
    Oh super! Gefeliciteerd!

Je hebt wel veel tussentijdse echo's bij de verloskundige zeg? Niet dat dat erg is! Is alleen maar leuk om jullie kleine zo vaak te kunnen zien :)

3. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Mooi kindje! Hij / zij lijkt te zwaaien???

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Lijkt inderdaad te zwaaien haha, wat een prachtige echo! Fijn dat je een paar dagen vooruit bent gezet, gefeliciteerd. :)

5. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Niet bij de verloskundige. Ik loop bij de Gynaecoloog in het UMCG. Gelukkig dezelfde als bij onze zoon. Dit komt door mijn medische achtergrond.
    Onze gyn zei ook bij de volgende 2 echo's dat dat puur was om even te kijken of het hartje het nog goed doet. Verder kijken ze dan nergens naar (al zal ik dan al blij zijn om een hartje te zien ;) )

6. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Dat dacht ik bij het maken van de echo ook, maar dacht dat de gyn zei dat het de navelstreng was. (ik heb lekenogen, dus geen idee...)

BakingSoda vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina