8 weken echo, kindje veel te klein

Discussie in 'Miskraam' gestart door kindjeonderweg, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ach, ik lees dat het uiteindelijk niet goed is gegaan.
    Hopelijk ben je nu schoon en kun je tenminste weer verder.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Ik had met mn 2e ster dezelfde groeiachterstand, dat is geëindigd in een ma. Sorry :( jammer dat het niet goed zat. Heel veel sterkte. Hopelijk ben je ondertussen schoon.

3. bbxx

bbxx Niet meer actief

Heel veel sterkte!

4. ikke142

ikke142 Bekend lid

1 nov 2013
    671
    0
    0
    Limburg
    Sterkte meid. Helaas weet ik hoe het voelt. Ben afgelopen maandag gecurreteerd. Had 8 jan een hartje gezien, maar ook ns frummeltje was te klein. 22 jan nieuwe echo waarop te zien was dat ie het niet gered had. Paar dagen afgewacht, maar helaas niet vanzelf op gang gekomen.
    Nu inmiddels schoon en bijgekomen van een paar heftige weken. Heb nu wel het idee dat ik door kan.
    Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Ook voor je partner, want mijn ervaring is al dat die snel vergeten worden. iedereen vindt het verschrikkelijk voor de vrouw, maar ook de man is zn kleine kwijt. Knuffel voor jullie beide!

5. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Heel terecht wat je zegt @ikke142. Mijn man heeft het er ook nog heel moeilijk mee. Vandaag nog dat mijn moeder gewoon door bleef wouwelen over van alles rondom de zwangerschap/miskraam. Terwijl hij vroeg om het even ergens anders over te hebben. Tja, ze bedoelt het vast goed maar ze begrijpt het niet echt.

Deel Deze Pagina