8 weken en 1 dag

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Priscilla R, Jan 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hallo,

Ik had vandaag een termijnecho een uitwendige hierop was alleen een vruchtzak te zien en niet een klein wezentje. Er kon geen inwendige echo gedaan worden omdat diegene daar geen apparatuur voor had. Moet ik nu de inwendige echo afwachtten of is het gewoon mis gegaan? Voor de rest komt het overeen met het aantal weken zwanger.

Groeten,
    Priscilla

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Priscilla,

bij deze termijn had je eigenlijk wel een kindje moeten zien met een kloppend hartje. Ik weet niet hoe goed de apparatuur is die ze gebruikten, soms kun je het beter zien met een inwendige echo inderdaad.

Mirjam

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Hallo,

Het is inderdaad een leeg vruchtzakje ook op de inwendige echo. Ik wil absoluut geen curretage omdat ik weet dat ik dan instort.(ivm met verleden) Hoe lang is het het beste om te w88 op een miskraam en hoe lang duurt het meestal?

Groeten

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

wat verdrietig zeg! Je mag nog afwachten, dat is geen bezwaar. Zeker nog 1 week. Langer is meestal psychisch bezwaarlijk. Je kunt ook vragen of je eerst misoprostol mag gebruiken als het niet vanzelf komt, dat zijn vaginale tabletjes die je zelf in kunt brengen. Je krijgt er meestal wel erge buikkrampen van (misselijk, overgeven en weeen) maar als je dat ervoor over hebt mag je het wrs wel proberen. Misschien dat een curettage dan niet nodig is.

Mirjam

Share This Page