Ik heb ook al een flink buikje, er zijn al verschillende mensen geweest die aan me vroegen of ik zwanger was of het gewoon zeiden: zie ik het goed? eeeh ja, maar ik ben pas 9 weekjes.... hihi
je kan natuurlijk ook altijd op het forum bij kijken: bij te koop, daar heb ik al vaak advertentie ivm positiekleding zien staan... mijn broeken rekken allemaal best ver mee uit. dus voorlopig pas ik ze nog wel. maar als ik zo blijf groeien denk ik dat ik volgende maand ofzo toch ook met dat probleem zit weet je wat ik wel heel leuk vind, ik ben uitgerekend voor 18 oktober. dan heb ik mooi een dikke buik in de zomer. en dan kan ik hem aan iedereen goed laten zien
Volgens mijn moeder betekend zo'n dikke buik dat je darmen opgezet zet, MAAR, als nu je baarmoeder nu al buiten je bekken komt (dus echt al uitsteekt) kan je zwanger zijn van een tweeling of bijvoorbeeld een vleesboom hebben. Ik heb zelf mijn baarmoeder nog niet gevonden, maar hij hoort te voelen als een flink stevig rond iets geloof ik gewoon even op een paar plaatsen op je buik duwen en voelen of ie al uitsteekt
Hoi Meiden, Ik ben ruim 8 weken zwanger van de tweede en heb idd ook al een klein buikje, dit komt door mijn darmen, en pas doordoor de meeste broeken niet meer. Ik doe gewoon een postelastiekje door het knoopsgat. Zo zitten mijn broeken nog heerlijk en hoef nog geen zwangerschapskleding te kopen !
he dag is ook handig. ooooo meiden ik moet donderdag weer naar het zieken huis ik vind het zo spannent en dan krijg ik weer een echo. leukleuk.
he sharon ik ben een week later dan jou uitgerekend. hihihihi. ik vind het altijd mooi je buik,je laten zien, en als het mooi weer is laat ik hem wel zekker zien. hihihihi
Hallo, ik had met de 7 weken al zwangerschapskleren aan. ben tot nu toe ongeveer 'n halve kilo aangekomen. Maar ik dacht in het begin ook dat het een tweeling was. maar dat was niet het geval. ik denk dat de eene er gewoon meer aanleg voor heeft dan de ander?
hello ik had met 8weken ook al een aardig bolletje voor m'n doen, en was ook nog een 3 kilo afgevallen Liefs
hoi gefeliciteerd met je zwangerschap. Kan alleen zeggen met mijn eertse zwangerschap zijden ze ook dat ik warschijnlijk inverwachting was van een tweeling omdat ik al heel vroeg een buik kreeg volgens mij al met 6 weken. Nu met mijn tweede zwangerschap,volgens mijn rekeningen ben ik nu 6 weken en 4 dagen, ik kan mijn onderbroeken niet meer aan en mijn gewoonen broeken ook al niet meer. het gekke is dat de gyn mij al verschillende keer inweding een echo heeft gedaan en nog steeds niet ziet! waarom de dikke buik vraag ik mij af! groetjes rosanna
hoi rosannanl ik heb zelf ook een echo gehad met 5weken en 5 dagen en toen zag je het kindje ook nog niet kijk maar in mijn album. en met 6 weken wel. maar waneer moet je weer heen. gr honey
nou ik ben gisteren geweest en toen niets,ze hebben nog bloed geprikt en daar hoor ik morgen de uitslag van of het zwangerschaps hormoon goed is (als hij laag is is er grote kans van een miskraam). en volgende week maandag moet ik weer.
maar was er wel een baanmoeder te zien met een zwart vlek er in zie eerste echo, o het zo even uit te leggen.
nou de gyn zag wel een heel kein zwart vlekje,maar hij was niet zeker of dat het was, hij klikten het ook aan met de computer,en die vertelden hem ook niets. hij zij gewoon als dat vlekje het kindje is dat het gewoon nog te vroeg is om te kijken,maar het kon net zo goed iets ander zijn.
nou dat is wel vervelend voor je. en ik hoop voor je dat ze weten wat dat is en misschien is het wel te vroeg. ik zou het anders ook niet echt weten. nu maar hopen op het goede nieuws, dat als maar goed mag verlopen. sterkte meid en van mij krijg je de dikke knuffels en de duimen. groetjes honey en ik hoop dat als goed gaat, en goed is.
hallo, ik had een positieve echo op 6weken, intussen zijn we al iets verder, binnen 3weken tweede echo, spannend! (zeker na een mk). ook ik heb al een buik! niet te geloven! en wat een borsten! ik ben 2kilo aangekomen, maar heb nooit een buik gehad, was superstrak en plat,nu opeens een dikke bult, kan dat door "opgezette darmen"? Hebben jullie ook zo'n honger? succes ermee en ik pronk er al mee hoor, darmen of niet, het is een buik en ik ben zwanger dus...pronken maar!
Ik ben nu 6 weken zwanger van mijn derde. Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aangedaan omdat mijn andere broeken veel te strak zaten. Ik vind het echt een verademing. Ik heb bij de eerste lang moeten wachten op een buikje. Bij de tweede met ongeveer negen weken. Nu bij de derde al met 5 weken. Groetjes.
Ik ben nu 8 weken en 3 daagjes zwanger... Mijn buik groeit heel erg snel...zie mijn album... Ik vind het een beetje vreemd maar ik geniet ervan... Ik kan er al lekker overheen wrijven.....
Hey Ik ben ook in mijn 8ste week en heb ook al een behoorlijk buikje. DAt ha dik voordat ik zwanger was ook al, alleen nu nog erger en inhouden kan gewoon niet meer. Ik pas me eigen broeken ook niet. En vanochtend toen ik op de weegschaal stond zag ik dat ik 2kilo aangekomen was pffffff zo snel al... Groetjes
Ik heb net ook een foto gemaakt van mijn buik (hmmm). Staat in mn album. Normaal gesproken staat hij echt niet zo naar voren.