8 weken en al een buikje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik heb ook al een buik, maar ik kan echt merken dat m'n buik opgeblazen is, de ene keer is het ook veel erger dan de andere keer. Ik pas nog maar één broek, dus dat schiet niet erg op. Ik heb vorige week ook al een nieuwe beha ekocht, ik had cupmaat E, nu heb ik F, dus dat gaat ook heel snel.

2. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    heb ik ook..
    ben al drie kilo aangekomen en het lijkt wel of alles op mijn buik terecht komt.
    kan al sinds 8 weken geen normale broeken meer aan, dus je bent niet de enige.....
    wij begonnen ook te denken aan een tweeling maar dit was gelukkig niet zo!

3. pucci

pucci Actief lid

8 dec 2007
    116
    1
    0
    ik vandaag mijn eerste zwangerschaps"seven" jeans gekocht,voelt zalig die rekband, men buikje staat er al mooi in!

ik ben nu 8weken en iets, de banner is fout, maar ik geraak echt niet meer zonder elastiekje in men jeans hoor, ben al 2kilo bijgekomen (wel veel honger dus...) woog 57 en nu 59. ach ja, 1 keer mag ik eten wat ik wil, na de bevalling sporten en dieeten, nu genieten!

xxx

4. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Ik ben 8w3d zwanger en bij mij begint mn buikje ook al te groeien.

Stond vanmiddag met mn baas te praten, hij zat en ik stond en toen zei hij.. goh je begint al aardig uit de dijen... vond het toch ergens wel leuk om te horen.. :D

5. olifantjes

28 feb 2008
    24
    0
    0
    leidster kinderopvang
    Amersfoort
    hej meiden wat herkenbaar allemaal! ik kan mijn broek ook nog maar amper aan. Morgen ga ik de stad in voor een andere broek want dit is niets. T nadeel is alleen dat mijn omgeving het nog niet weet en om dan met een mamalicious broek te gaan lopen...ik werk in de kinderopvang dus die merken zijn meteen bekend! Moeilijk..nu ik thuis ben heb ik meteen mijn joggingpositiebroek aangedaan. HEERLIJK! ik was al niet echt slank maar t gaat nu wel ineens hard. 15 april heb ik eerste echo dus ik wil nog even 2 weken in mijn oude broeken...hoop echt dat ikd at red...

Deel Deze Pagina