hoi meiden, ik ben nu 8 weken zwanger maar ik heb nog steeds nergens last van. ik vroeg me af of er meer meiden zijn die dit hebben mee gemaakt. ik heb maandag mijn eerste echo maar ik ben zo bang dat het missn niet goed is. dat het hartje gewoon niet is gaan kloppen ofzo. vannacht droomde in notabene dat ik een miskraam had echt zeeen van bloed enzo. heel eng. wat me ook zo onzeker maakt is dat ik helemaal geen bloed ben verloren. niet voor een innesteling maar ook niet bij het vrijen terwijl toch gezegd worden dat alles wat beter doorbloed is waardoor het KAN zijn dat je gaat bloeden. ik heb wel sinds de eerste positieve test nog 5 testen gedaan alleen die van c1000 van een paar dagen terug gaf negatief aan maar ik had het stokje ook laten vallen in de stof wel schoon geveegd maar toch. alle andere testen van verschillende merken, kruidvat ( 2 voor 5 euro), predictor 2x, en clear blue gaven allemaal positief aan. lijkt me duidelijk zwanger maar toch voel ik me onzeker omdat ik geen symptomen heb. thanks voor het delen van jullie ervaringen.
Hey meid, Ik ben nog niet zwanger dus kan je helaas niet echt helpen. Wel ontzettend rot voor je, want hoe vervelend misselijkheid ook is nu wil je het gewoon ter bevestiging. Probeer je niet al te druk te maken en ik hoop dat je een goede echo hebt!
Hoi Pamsie, Ik ben zelf nu 12 weken en 5 dagen zwanger en helemaal nergens last van. Ik had bij mijn dochter ook nergens last en bij mijn jongens was ik echt ziek. Ik zou zeggen maak je geen zorgen, want iedere zwangerschap is anders. Ik heb zelf nu pas volgende week mijn eerste afspraak bij verloskundige en soms denk ik ook weleens ben ik wel zwanger? Ik heb zelfs geen buikje, volgens de verloskundige kan ik een gekantelde baarmoeder hebben waardoor je dus helemaal niks ziet. Wees juist blij dat je niet misselijk bent want dat is geen pretje. Liefs
Hier tot elf weken geen idee gehad dat ik uberhaubt zwanger was. Dus dat kan echt wel hoor.. Het begon bij mij ook pas later dat ik af en toe wat dingen merkte. 5 testen is echt wel oke hoor!. gewoon afwachten wat de vk gaat zeggen!. Komt wel goed...
Hoi Pamsie, ik wil ook even zeggen dat ik ook geen druppel bloed ben verloren t/m de bevalling met 42 weken. Niet met de innesteling, met vrijen niets. Dus dat wil echt niet zeggen dat het niet goed is hoor. Veel succes bij de vk maandag!
goedenavond meiden, Ook hier weinig spannende verschijnselen. Van mijn twee jongens ben ik onzettend ziek geweest. Van de jongste lag ik met 5 wk en 6dgn in het ziekenhuis en met tien weken mocht ik er weer uit. Alle negen maanden blijven spugen Nu ontzettend moe en verder wat kleine dingetjes, maar niet eens misselijk. Ook bij mij wel twijfel of het goed gaat. 22 september de echo dus ik ben benieuwd. Ik kan me je onzekerheden zo ontzettend voorstellen. En fijn om reacties te lezen van andere mama's liefs Francine
heel fijn om jullie verhalen te lezen meiden. ik hoop dat maandag alles goed blijk te zijn en ik me zorgen voor niks maakte maar dat is nog even afwachten. ik heb trouwens geen afspraak bij de vk die heb ik pas 17 sep. ik heb maandag alleen de echo die moet ik maken bij de huisartsenpost. heel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben zonder kwaaltjes!!
Hey pamsie, Ik zie trouwens dat je lekker in de buurt zit, ik woon in Dronten. Wel leuk dat je de echo al mag laten maken. Ik heb de 17de ook de afspraak bij de vk en 22 sept de echo. Ik werk trouwens op de huisartsenpost in Lelystad. Groetjes en een fijn weekend Francine
ik mocht trouwens al een echo maken omdat ik pcos heb. dit geeft een verhoogde kans op eem miskraam mssn dat ik daardoor ook zo onzeker ben met dat in mijn achterhoofd. maar goed ik heb tot nu toe geen bloed verloren dus ik denk dat dat wel een goed teken is. volgens mij verlies je bij een miskraam ten alle tijden bloed.
nee toevallig niet , helaas Ik ben doktersassistente op de huisartsenpost, overdag zijn wij er dus niet. alleen de echopraktijk is er dan. Ik begin om kwart voor vijf als ik door de week werken moet. Weet je al bij welke verlos je maandag moet zijn voor de echo?
nee geen idee. ik zit bij verloskundige partijk isis. en van hun had ik een verwijzing gekregen om een echo te laten maken dus ik had gewoon gebeld en de telefoniste heeft hem maandag in gepland maar ik heb geen idee bij wie. groetjes pamela
Hallo, Ik ben maandag 8 weken zwanger en heb ook weinig symptomen....vraag mezelf wel eens af of ik echt wel zwanger ben....het enige wat vrij constant aanwezig is, is de gevoeligheid van mijn borsten\tepels, en dat is zelfs niet eens echt heel pijnlijk....Oh ja, en moe zijn..... Verder weinig tot niet misselijk, af en toe even een vlaag..... Tot nu toe ook nog geen druppel bloed verloren, maar dat vind ik zelf wel een goed teken..... Ben blij te lezen dat het vaker voorkomt, want dit maakt me toch wel onzeker..... Heb dinsdag mijn eerste echo.....spannend!
oeh spannend, ik duim voor je dat je een goede echo hebt. ja ik vind het ook wel heel fijn om te kunnen lezen dat ik niet de enige ben.
hoi meiden, nou ik heb vandaag me echo gehad en er valt een last van mijn schouders. het zag er heel goed uit 1,7 cm , hartje klopte en het is 1 kind. ik was wel 4 dagen korter zwanger dan we dachten dus geen 8w5d maar 8w1d. als we 12 weken zijn ga ik nog een keer terug dan zie je wat meer een mensje het was nu echt meer een stip. groetjes pamsie
Hey, Klinkt misschien als een stom antwoord maar geniet er maar lkkr van. Ik ben de laatste week doodziek geweest. Misselijk alles erop en eraan en is echt geen pretje. Spreek wel meer meiden die nergens last van hadden en een prima zwangerschap hebben uitgedragen. Hoop dat alles goed is en moet eerlijk zeggen dan ben je een lucky bird hoor zonder al die klachten!!! Liefs, Ann