super chagerijnig!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door sbunsee, 19 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sbunsee

sbunsee Lid

10 sep 2014
    9
    0
    0
    Hallo dames,

Eindelijk is het dan zover (na een mk paar maanden geleden en elke maand denken dat ik zwanger was) ben ik nu echt 4 weken zwanger. Alleen voel ik mij niet zo blij als dat ik verwacht had te zijn. Ik ben zo super chagerijnig!
    Ik wist deze keer zeker dat ik zwanger was en hoefde niet eens een test te doen. Toen ik de test voor manlief deed en deze positief was sprong hij een gat in de lucht en ik reageerde heel droog dat ik het al wist.
    Het lijkt wel alsof ik elke dag chagerijniger word, terwijl ik dat helemaal niet wil zijn. Ook wil ik manlief niet in de buurt hebben. Ik irriteer me aan alles en hij mag niet aan mij zitten. Herkennen jullie dit? Heeft ook dit met de hormonen te maken? Ik herken dit helemaal niet van mijn vorige zwangerschappen. Toen zat ik echt op een roze wolk.

2. sas77

sas77 Actief lid

18 sep 2014
    183
    0
    0
    klinkt als hormonen!

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Misschien sta je nu heel anders in je zwangerschap vanwege de miskraam die je hebt gehad.
    Dat jij zelf toch minder blij bent (lees: bezorgder, zenuwachtiger) dan je man. En ja dat kan best vervelend zijn en reageer je wat heftiger door de hormonen die weer opkomen.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik heb dat met periodes ook, toch probeer ik me in te houden voor mijn man want hij kan er ook niks aan doen.

Je man zal vast wel begrijpen dat dit door je hormonen komt maar nog 8 maanden zo'n vrouw om zich heen zal hij niet waarderen ;)
    Je moet af en toe gewoon tot 10 tellen en opmerkingen inslikken, moet ik ook soms doen :D

5. frietmiep

frietmiep Actief lid

11 jun 2010
    135
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor mijn gevoel heel normaal!! Hihi had er ook onwijs last van werd gek van mijzelf haha hoort er helaas bij probeer het gewoon toe te laten het chagerijnig zijn werkt beter dan steeds met jezelf in gevecht gaan deed ik ook nu lekker los gelaten en gaat al stukken beter nu. Succes en gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina