Waarom zou het zo zijn??

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Diesel82, 10 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Mijn dochter is nu 4 weken oud en komt overdag om de 4 uur voor eten en 's nachts om de 3 uur. We kunnen 's nachts de klok er op gelijk zetten wanneer ze komt. Hoe zou dit komen?
    Niet dat ik het heel erg vind maar als ze overdag 4 uur door kan halen lijkt me dat het 's nachts ook moet kunnen toch??

Groetjes,

2. Miss J

Miss J Lid

18 feb 2010
    79
    0
    0
    Vind ik nog best wel knap overdag om de 4 uur.. mijn dochtertje kwam toen sowieso de hele dag door om de 3 uur.

Komt vanzelf een ritme in..

3. roosje01

roosje01 Bekend lid

5 mrt 2009
    503
    0
    0
    brabant
    Misschien dat jullie dochter het dag en nachtritme een beetje door elkaar heeft gehaald.... Onze dochter kwam toen ze 4 weken was overdag om de 3 uur en 's nachts om de 4... De voeding die ze overdag "mist" gaat ze nu 's nachts "inhalen". In het begin deed onze dochter dit ook, ik ben er haar toen overdag om de 3 uur wakker gaan maken om een fles te geven en 's nachts liet ik haar slapen totdat ze zelf kwam. Bij ons is het toen langzaam goed gekomen (eerst sliep ze 4 uur achter elkaar, toen 4,5 uur, 5 uur enz enz). Bij 12 weken sliep onze dochter de hele nacht door (van 23.00 uur tot 7.30 uur).

Succes!!!

4. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    #4 Diesel82, 10 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
    Maar als ik haar wakker ga maken is ze weer niet wakker genoeg om haar hele flesje leeg te drinken. Wat doe je daaraan dan?
    Want als ze haar hele flesje niet leeg drinkt komt ze na 2,5 uur alweer. Wat is het eigenlijk ook lastig, pffff.

5. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

onze dochter deed dit ook,volgens buro kwam dit omdat ze s nachts is geboren?
    in het begin gaven we gewoon het hele flesje,en toen hebben we de late fles wat opgehoogd en de nachtfles afgebouwd...
    nu slaapt ze heerlijk door

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    je kunt overdag ook met half uurtjes eerder geven beginnen of steeds 10 minuten eerder en dat opbouwen tot je overdag op elke 3 uur zit.

7. Miss J

Miss J Lid

18 feb 2010
    79
    0
    0
    Dit hebben wij ook gedaan, op vaste tijden voeden overdag en savonds zelf laten komen.. Werkte bij ons heel goed en snel!
    Sliep al snel door van 24 tot 6. Ideaal..

8. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    HEt kan idd zijn dat je kindje een beetje de dag en nacht heeft omgedraaid.
    Hebik hier ook gehad.
    Wat bij mij heeft geholpen is overdag wat eerder wakker te maken 3.5 uur tussen iedere voeding te laten.
    Zou sliep hij snachts vaak 5 of 6 uurtjes achtereen toen hij dit eenmaal door had.

9. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Vandaag komt ze iedere drie uur. Geef haar dan ook de fles en alles gaat schoon op. Kijken wat ze de komende dagen/nachten gaat doen.
    Gisteravond voor de laatste fles heeft manlief lekker met haar gedoucht, in de hoop dat ze hier een beetje rozig van zou worden, nou niet dus. Mevrouw was na het douchen klaar wakker en wilde dus niet gaan slapen, lekker als je dit zelf wel van plan was. Voortaan dan toch maar eerder douchen.

10. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

12 mrt 2010
    1.003
    0
    0
    Waterland
    en hoe is het gegaan?

11. Diesel82

Diesel82 Actief lid

26 mrt 2009
    390
    0
    0
    Nou ze heeft inderdaad haar ritme omgedraaid. Ze komt overdag om de 3 uur en nu 's nachts om de 4 uur.
    Het heeft dus toch wel geholpen overdag om de 3 uur wakker maken.
    Iedereen bedankt voor de tips.

12. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    onze kleine komt overdag en s'nacht om de 4 uur, wij kunnen er ook de klok op gelijk zetten.

Deel Deze Pagina