hoi hoi, ik zit met een dubbel gevoel ik ben SUPER SUPER blij want zie mijn banner ik ben zwanger! volgende week 1e echo in dec. heb ik een mk gehad was 12wk zwanger, toen hebben we ook een echo gehad de gyn. had haast of zo want het was snel snel snel eigenlijk gingen alle afspraken met haar steeds gehaast en ik vond het erg naar gelukkig was ik niet een aansteller want mijn man vond haar ook niet aardig.. nu ik weer zwanger ben ben ik naar een verloskundige geweest echt een super vrouw! a.s woensdag een echo! maar als ik zo lees over wat andere vrouwen horen en zien bijv. de hartslag van het kindje en goed en lang kunnen kijken naar het kindje ben ik wel een beetje jaloers heb ik allemaal niet gedaan/kunnen doen.. dan ben ik blij dat voor dit kindje dat waarschijnlijk alle tijd word voor genomen maar vind ik het zielig voor ons vorige kindje.. en zo raar voor ons.. ook precies een week NA de echo kreeg ik de mk ben bang dat dat nu weer gebeurt... steeds als ik krampjes heb denk ik OW JEEE.. nee gewoon rustig aan dit kindje blijft bij ons... vreselijk warrig verhaal hoop dat iemand er iets van snapt maar ik heb zoooveeeellll in en aan mijn hoofd dat ik het even van me af schrijf... liefs
ik snap heel goed wat je bedoelt ik heb onder tussen ook 4x een miskraam gehad en onze gyneceloog neemt ook geen tijd voor mij/ons afgelopen donderdag had ik om 10:50 een echo en om 10:52 stond ik weer buiten bij mijn fiets met mijn echo fototje in mijn handen ze zecht totaal niet wat dit is en wat dat is en dat is best raar daarom laat ik ook een exstra 2d echo maken bij een echoburo kost dan wel ff wat maar dan wordt er wel tijd voor je genomen en voor je kindje om alles te laten zien bla bla bla
raar toch?! je betaald die mensen toch!? dan kunnen ze toch ook wel even de tijd voor je nemen?! ik ben naar een andere verloskundige gegaan en zij is super vriendelijk! ook neemt ze de tijd voor alles dus hoop ook woensdag vind het weer zo spannend! nou veel plezier met je zwangerschap duim voor je dat je over 180 dagen een mooi gezond kindje mag vast houden liefs
Ik zou dit zeker bespreken met je arts. artsen hebben vaak door haast en tijd tekort dat besef helemaal niet. ik vind persoonlijk binnen 2 minuten weer buiten staan wel heel erg hoor. daarom doen wij ook zelfs de 20 weken screening bij een deskundig echo bureau. ze zijn daar even deskundig in als artsen, maar dan nemen ze uitgebreid de tijd voor je, kun je het zelfs opnemen op een dvd. en het scherm is zowat net zo groot als een thuisbioscoop gebeuren. bij mijn eerste ook dit gedaan en een geweldige ervaring. overigens worden deze kosten ook gewoon vergoed. jenna
ja het is heel raar maar je doet er niet veel aan jammer genoeg dankje wel jij hebt straks hoop ik ook een mooi kindje in je armen