Ik gebruik friso comfort met een avent fles met daarop een 3 speen... Sindsdien spuugt ze zoals een normaal kind. Demi spuugde ook vreselijk veel...de hele dag door echt zoooo zielig...ook huilen omdat het vies is en zeer deed....toen op aanraden van iemand hier op t forum naar friso comfort gegaan met die avent flessen en sindsdien gaat t geweldig. Tuurlijk komt er af en toe wat mee...maar momenteel kwijlt ze meer als dat ze spuugt Succes meid...ik hoop dat t snel beter word!
hoi meiden linda heel veel sterkte ik herken jou verhaal ook wel Noa heeft de eerste weken ook echt golven gespuugt vaak aangekaart bij cb maar werd niet echt op gereageerd ben toen zelf overgestapt naar nutriton als gevolg dikke ontlasting kind kon gewoon niet meer poepen slaapt smiddags slecht soms weet ik het even niet meer spugen gaat nu goed tot bijna helemaal niets ben namelijk over gegaan naar nutrilon omneo maar dat smiddags slecht slapen daar maak ik me toch een beetje zorgen over
Wij hebben ook nutriton door zijn voeding alleen niet zo heel veel, omdat hij te weinig zuigkracht heeft (hij heeft ook nooit aan de borst kunnen drinken) He maakt ook niet uit of we een drie standen speen gebruiken. Ook hebben we friso comfort geprobeerd, maar die voeding is echt veel te dik voor hem om er iets uit te kunnen zuigen
hey linda, fijn dat je toch iets hebt gekregen voor de obstipatie wij gebruiken dat ook voor onze zoon ( lactulose ) hij poept nog steeds keuteltjes maar hij heeft er geen last meer van heb je al een andere fles geprobeerd bv b-free of dr brown die helpen ook tegen het spugen omdat ze vacuum trekken en zo geen lucht binnen krijgen. hopelijk gaat het snel beter misschien is een osteopaat een idee dat hielp bij ons ook, maar we zijn ermee gestopt omdat we nu bij de kinderarts zitten. groetjes eefje