Ik heb 1,5 week geleden een paar keer positief getest, ook niet ongesteld geworden, maar de streepjes gaven geen knaller. Ik weet dus ook gewoon dat ik zwanger ben, maar om een of andere reden kan ik het nog steeds niet bevatten. Ik vergeet het ook steeds en ben er helemaal niet mee bezig. Ik was bijvoorbeeld champignons aan het snijden en at er bijna zo een rauw op, net op tijd dacht ik: oh nee, ik ben zwanger. Op de een of andere manier wil ik bevestiging (ook al weet ik het gewoon) maar ergens vind ik het zo'n onzin en onnodig geldverspilling om nog eens te testen, om te zien of het een knaller wordt, of gewoon een digitale, zodat ik het woord kan zien staan, vinden jullie dit niet een beetje raar?
Nee hoor, als het je helpt, waarom niet? Maar ja, zwangerder word je er niet van En ook zonder test zal het binnenkort heus tot je doordringen dat je zwanger bent (VK bezoek enzo). Gefeliciteerd!
Nou ja, dat is het hem dus ook: ik weet dat ik zwanger ben en ik snap gewoon niet dat ik het "vergeet" en die bevestiging wil hebben. En heel lang hoef ik er ook niet op te wachten, want 1 juli moet ik bij de gyn komen, dus dan zal ik het ook wel zien. Ik hoop echt dat het dan goed doordringt, maar op dit moment heb ik echt zoiets van: het zal wel.
Mamabri....ik heb 17 testen gedaan tot de dag voor mijn eerste echo. Ik vergeet het ook nu nog regelmatig ondanks dat ik al 4 goede echo's heb gehad. Ik hebnook geen noemenswaardige kwaaltjes.
hahaha 17 testen? Dan ben ik zuinig geweest: 8 of zo. Maar weet je, dit is mijn 4e kindje (6e zwangerschap) en ik heb dit bij de andere zwangerschappen totaal niet gehad, ik had het nagenoeg constant in mijn achterhoofd en nu dus niet, dat vind ik, nou ja, niet hoe ik normaal ben eigenlijk. Ik heb ook weinig kwaaltjes, maar genoeg om te voelen dat ik wel zwanger ben, af en toe misselijk, zere borsten 's avonds maar bijv weinig baarmoederkrampjes, iets wat ik normaal altijd heel veel last van heb. Ik heb ook al zitten denken dat het komt omdat het kindje niet gepland is, of dat het komt omdat ik het met de andere 3 druk genoeg heb. Maar ik voel me er gewoon heel rot onder.
Och meis, dat is inderdaad niet fijn. Ik kan je verder ook geen raad geven natuurlijk, alleen probeer te genieten vsn elk klein dingetje dat je voelt. Hoever brn je nu?
Dat is niet fijn meid. Wanneer mag je voor een echo? Anders toch een digitale doen, als je 'zwanger' ziet staan op je test komt het misschien binnen.
Volgens mijn eigen berekening 5 w 2 d, niet zo ver dus (logisch) en normaal zou ik staan juichen en blij zijn, maar dat heb ik gewoon nu niet. Niet dat ik niet blij ben met de baby op zich zelf, maar ik zit nog niet op die roze wolk en daar baal ik best van, vooral omdat het echt de laatste is hier, zou je denken dat je ieder momentje wil genieten, niet dus, het komt niet binnen of zo, ik kan het ook niet goed uitleggen.
1 juli is de eerste controle bij mijn eigen gyn. Daar ben ik wel heel blij mee, want het is een ontzettend lieve man, hij heeft de zwangerschappen en bevallingen van de 2e en 3e ook gedaan, dus voor ons een heel bekend en vertrouwd gezicht. En ik denk dat ik toch morgen maar een digitale ga halen hoor, dit is ook niks, al weet ik de uitslag (als het goed is) toch al, dus ergens vind ik het zo'n flauwekul en ontzettend kinderachtig van mezelf
niet raar hoor, ik heb dit ook! Op de een of andere manier zeggen die streepjes heel veel, maar eigenlijk ook niets. Ik heb nu met mijn vriend afgesproken dat we zaterdag nog een digitale doen met de weken van clear bleu, en dat dat dan ook echt de laatste is! Misschien helpt het als je een beetje weet hoe lang je zwanger bent. Heb ook weinig klachten dus daardoor wordt het nog minder duidelijk dat je zwanger bent.
Doe anders een CB met weekindicator.... Verder als 3+ kan die toch niet, en je heb voor je gevoel dat het goed zit...
ik ken het gevoel ik zou nu met 10 weken nog steets willen testen haha gewoon om te kijken hoe die kleurt maar hou me nog steets in
Ik helen het ook wel hoor, ik had twee dagen geleden een enorme huilbui toen ik me realiseerde dat ik nog geen moment had gehad waarin ik me zielsgelukkig voelde met mijn zwangerschap. Terwijl ik wel blij ben! Bij mijn zoontje duurde het alleen even en het ging ook niet meteen goed. Het is moeilijk te geloven dat ik nu in ronde 2 na de bevalling weer zwanger ben, zomaar en heel snel. Misschien heb je er gewoon nog even geen ruimte voor. Het komt echt wel!
Dank jullie voor jullie antwoorden. Ik heb nu net een clear blue gedaan met weekindicator, met ochtendurine. hij geeft aan dat ik 2-3 weken zwanger ben, dus 4-5 weken, alleen zit ik al over de 5 weken heen, had de test dan niet 3+ moeten aangeven? Moet wel zeggen dat het gelijk wat "echter" wordt
Gewoon lekker testen als je dat wil.... je weet natuurlijk wel dat je zwanger bent, maar miss omdat je er niet mee bezig was moet e nog ff aan het idee wennen tot week 31 lag ik savonds in bed en dscht, ohh jaaa ik ben zwanger! (Klein buikje heb ik, geen klachten)pas nu ik zoveel rug en bekkenpijn krijg kan ik het niet meer "vergeten" hihi.