Zojuist bij de verloskundige geweest. Ze zag een heel mooi embryo's van 7+5, dus de echo begon positief.. Toen zei ze dat ze even het hartje zag maar wilde het inwendig bekijken ( beter zien dus). Maar inwendig kreeg ze überhaupt geen zicht en alleen maar ruis. Toch maar weer uitwendig met conclusie dat er geen hartactiviteit te zien / horen was en het waarschijnlijk een paar dagen terug mis is gegaan.. Vond het zo verwarrend en shit tegelijk. Morgen naar het ziekenhuis om te kijken hoe of wat dit wordt afgebroken..
Met 11 wkn + was bij mij inwendig ook slecht beeld en wazig bleek aan apparatuur te liggen dat ze geen goed en duidelijk geluid kon krijgen mischien was het bij jou ook? Hoop het zo voor je klinkt idd verwarrend
Ja het rare is dat ze zojuist een nieuw deluxe apparaat hebben... Ja ik vond het verwarrend omdat ze in eerste instantie het wel leek te zien, en inwendig zo een slecht beeld was en daardoor kan ik het nog niet helemaal plaatsen...
Misschien was de probe die ze voor inwendig gebruiken niet goed/schoon, of kan ze daar nog niet zo goed mee overweg? Bij 8 weken zou je ook uitwendig normaal overigens prima een hartje moeten kunnen zien... Dus ik denk dat ze met inwendig de bevestiging wilde voor wat ze uitwendig (niet) zag (hartactie). Balen dat dat niet is gelukt, want kan me voorstellen dat dat nu een naar gevoel geeft.
Vaak doen ze juist inwendig met 8weken omdat het betet te zien is niet bij iedereen is dat het geval hoor je vaker. zou zeker om echo vragen, Uitwendig wel hart reactie is vaak goed teken dus snap je dubbele gevoel. . en daarbij mogen ze nooit zeggen dat het paar dgn ervoor "mis is gegaan" dat kunnen hun nooit weten
Bedankt allemaal, ik weet dat hoop op morgen geen nut heeft en toch heb ik het stiekem Pfff.. Vanochtend en net weer de zwangerschapskwaaltjes mogen ervaren, wat dubbel..
Het verwarrende is dat ze eerst wel dacht te zien. Ze wou het mij op die inwendige laten zien en vervolgens omdat inwendig niet lukte besloot ze daarna aan de hand van uitwendig dat ze niks meer zag van activiteit.
Ik zou zelf een weekje afwachten eigenlijk. Ik denk dat je geen rust gaat krijgen als je morgen al gaat beslissen wat te doen. Uit je verhaal maak ik op dat je twijfelt en dat is logisch als ze eerst wel iets zag. Daarbij doen ze meestal na een paar dagen of liever een week een nieuwe echo maken. Is het dan nog steeds zo dat ze geen hartje kunnen vinden dan weet je het helaas zeker. Ik persoonlijk zou morgen nog geen beslissingen gaan maken
Morgen hoef je toch ook niet te beslissen? Eerst maar eens 100% duidelijkheid. Dan idd even een weekje verwerken en een plekje geven voor je beslist wat verder te doen.