Dat is erg vroeg en de kans is groot dat je nog niks of weinig zien dus niet meteen in paniek raken Ik had met 6.3 een kloppend hartje maar je moest wel erg goed kijken. (Uitwendig)
Weinig. Je ziet een vruchtzak met, als je geluk hebt, een heel klein friemeltje zonder iets herkenbaars. Het is nog te vroeg voor een hartje, dus daar zou ik zeker niet op rekenen. Hoe duidelijk het is zal ook een beetje afhangen van of het in- of uitwendig wordt gedaan. Dus... Verwacht niets, dan valt het altijd mee!
Dit was mijn echo met 5 weken volgens de echoscopiste(al klopte er volgens mij weinig van hun berekening, want er was ook al een hartslag) Ik ben benieuwd naar jouw echo als jij 5 weken en 5 dagen zwanger bent!
5 weken lijkt me erg sterk,denk eerder dat ze bedoelde "rond de 5wk" Met 6wk een kloppend hartje zien is uniek.
Een vruchtzak of zwangerschapsring zoals dat wel eens genoemd wordt. Een hartje zou ik niet op hopen, daar is het dan nog te vroeg voor. Spannend meid! Hopelijk gaat het deze keer goed.
En met 6 weken en 5 dagen? Denk dat ik hem toch een weekje verzet. Niet dat ik het erg vind om eerst geen kloppend hartje te zien maar het kan zijn dat ik daarna door ga naar de vk en dan krijg ik pas met 10 weken en 5 dagen weer een echo.
@BabyAngel nee ze heeft in de papieren gezet dat ik 5 weken zwanger was, terwijl ik zelf dacht op dat moment 6 weken en 1 dag zwanger te zijn(en volgens de officiële berekening had ik op dat moment 8 weken zwanger moeten zijn) Nog een hele discussie om gehad..
Met 6,5 moet er zeker een hartje te zien zijn. Vooropgesteld dat je zeangerschapstermijn ook echt klopt.
Onze VK geeft aan dat je vroeger als 6 weken het hartje ziet kloppen. Alleen klopt het dan nog niet zo snel. Aan mijn banner kun je zien hoe lang ik in verwachting ben, gerekend vanaf eerste dag laatste menstruatie. Toch gaf de VK gister aan dat we net 5+ zijn waarschijnlijk. Toch hebben wij het hartje zien kloppen.
Ik zie dat je em wilt verzetten. Mijn echo bij 4+5 was alleen een vruchtzakje. Mijn echo bij 6+6 (ongeveer zelfde als jij em een week later doet) was prachtig, Poppy was al 0,832cm en het hartje was geweldig om te zien kloppen
(Mijn foto's vind je trouwens bij m'n topic "echo 4 weken en 5 dagen", ook die van 6+6, zit nu op tel dus lastig linken of foto's plaatsen).
Hey sparky, gefeliciteerd! Zag je testen al voorbij komen in een ander topic van je. Hier de eerste echo met 6+5 gehad en toen kon je een prachtig hartje zien kloppen en de kleine echt zien zitten. Week later nog een echo gehad en toen zag je al veel meer. Met 5+ heb je echt nog kans dat je veel minder ziet en dan hoeft een lege vruchtzak of alleen een zwangerschapsring nog niets te betekenen. Dus ik zou een weekje later doen.
Hier de eerste echo met 6.1 weken en wij zagen meteen een mooi kloppend hartje 5.5 weken lijkt mij ook iets te vroeg, dus goed dat je hem verzet hebt
Had je dan ook vroeg positief getest? Ik zit in zelfde schuitje en dat maakt me zo onzeker ondanks dat het er goed uitzag, zette ze me wel 9 dagen terug. Dat betekent als dat klopt dat ik 5dpo een duidelijk positieve test had wat mi niet kan