8 weken na bevalling nog bloedverlies

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door sweetlove80, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetlove80

    sweetlove80 Fanatiek lid

    8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik ben bevallen op 10 december. Ik ben niet ingescheurd geen hechting of iets dergelijks en het bloedverlies na de bevalling was minimaal.

    Ik heb ik heb ongeveer 3 weken af en aan bloed verloren daarna was het 5 dagen weg toen kwam het bloed verlies weer terug. Als een menstruatie , dit duurde anderhalve week. Ik ben op na controle geweest bij de gynaecoloog en die gaf aan dat het goed is dat ik al weer menstrueerde. Dit was 5 weken na de bevalling sindsdien stopt mijn bloed twee of drie dagen en komt het weer terug. Het is niet reuzeveel, maar ik moet wel een maandverband indoen. Ik heb geen koorts, het bloed stinkt niet, ik heb geen erge buikpijn, alleen wat steekjes rond mijn schaambeen en soms beetje raar gevoel in de vaginaingang en last van mijn darmen. Nu heb ik een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog, de baliemedewerkster gaf aan dat zij het ook niet wist en ik moet 8 februari kijken op controle komen. Maar nu is het bloedverlies weer terug. Ik stond vanochtend onder de douche en voelde wat steken achter mijn schaambot en ik kreeg weer wat bloedverlies. Maar ook na inspanning heb ik vaak wat bloed verlies. Ik heb inmiddels tijdens bloedvrije dagen al 4x geslachtsgemeenschap gehad met condoom, daar geen pijn mee en ook geen bloedverlies.
    Nu maak ik mij toch wel zorgen ik kan namelijk pas over een week naar de gynaecoloog toe heeft iemand hier ervaring mee heel graag hoor ik de ervaringen.
     

Deel Deze Pagina