Hoi, bijna 8 weken geleden ben ik bevallen van een prachtige dochter. Na de bevalling ging alles goed en na 4 weken was het vloeien helemaal gestopt. Inmiddels ook nacontrole gehad bij de verloskundige en ook hier was alles goed. Een week geleden zag ik echter ineens donkerbruin/zwart spul in mijn ondergoed (raar verhaal). Ik ging er vanuit dat dit oud bloed was en ik menstrueerde. Dit is op zich wel vreemd want ik ben terug aan de pil. Nu, een week later, verlies ik nog steeds dat vreemd uitziend donker gebeuren, inmiddels met kleine stolseltjes. Af en toe heb ik wel wat steekjes ter hoogte van mijn schaambot maar verder heb ik nergens last van. Enig idee wat dit kan zijn? Alvast bedankt.
Hoihoi, Wanneer ben je weer aan de pil gegaan? je cyclus is na de bevalling altijd even van slag en kan daarom door de pil heen breken. Vaak zie dat als je eenmaal de stop week hebt gehad het over is. Dus ga gewoon door met de pil en wacht de stopweek af. Je eerste menstruatie kan heftiger zijn dan dat je van je zelf gewend bent. qua gevoeligheid,hoeveelheid bloedverlies en lengte dagen. Imke