Oei, ik snap de schrik.. dit lijkt mij ook absoluut een positieve test. Gefeliciteerd, veel succes (en sterkte?) met de nieuwe zwangerschap. Het komt goed, het is schrikken, maar alles komt uiteindelijk op z'n pootjes terecht.
Ik zie idd iets, maar ik weet niks qua gevoeligheid van deze test en evt reactie op lh. Wat je ws voelde was goeipijn vh ei. Wanneer hebben jullie sex gehad en wanneer voelde je die pijn? Ik ben benieuwd maar je volgende test en zal duimen dat die wit is aangezien jullie er niet op zitten te wachten
Okay er is dus idd wel een kansje Ben benieuwd naar je volgende test. Knap dat he hiermee een week kan wachten ik had mooi morgen weer getest
Na mijn missed abortion met 9 weken was het na het verlies van het vruchtje, 9 weken later nog steeds te zien op een test..ook bevestigt met bloedonderzoek Dus dat zal wel per persoon verschillen?
Dat klopt zeker dat het verschilt per persoon. Het enige verschil is, dat je hcg op het einde van je zwangerschap veel veel lager is, door dat het een "nutteloos" hormoon is geworden. Door het vloeien zak je dus sneller weer op normaal niveau. Bij de 1 is dat na 3 weken en bij de ander 6 weken. Bijzonder hoe het menselijk lichaam in elkaar steekt eigenlijk. Verbaasd mij ook elke keer weer.
Oei, dit zal goed schrikken zijn voor jullie. Ik ben benieuwd naar een nieuwe test, of deze meer duidelijkheid zal geven. Sterkte en succes!
Hier ook inderdaad lang daarna nog een positieve test. @TS, kan me voorstellen dat het als erg snel voelt. Ik ben benieuwd wat de test doet!
Nou die zijn wel heel duidelijk nu… geen sprake meer van een tuurstreep en lijkt me duidelijk op te lopen dus zal je inderdaad reeds een nieuwe zwangerschap hebben Mag ik proficiat zeggen?
Wow!! Ookal is het een andere test dan je gisteren hebt gebruikt, deze lijkt mij toch wel duidelijk. Morgen opnieuw met de dipstick testen voor de zekerheid? Het is altijd moeilijk om verschillende testen met elkaar te vergelijken. Het ziet er in elk geval wel veelbelovend uit! Wat een verassing, zal wel even schrikken zijn maar zo te lezen wel hartstikke welkom een voorzichtige gefeliciteerd
Deze testen zijn te vertrouwen heb ik alle 3 van, me, zwangerschappen ook gebruikt en altijd klopte dat ik zwanger was.. Ik ga maandag weer testen met de zelfde test en dan kunnen we zekerheid weten dat ik zwanger ben als streepje donkerder word