Na miskraam onregelmatig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Traum, 11 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Traum

Traum Actief lid

13 jan 2014
    388
    0
    16
    Misschien dat er meer meiden zijn die hetzelfde meegemaakt hebben.

Ik heb afgelopen juni een missed abortion gehad, welke opgewekt is met medicatie. Sindsdien ben ik zeer onregelmatig ongesteld, had ik voordien nog een cyclus van 28 a 35 dagen is het opeens omgeslagen naar 6 tot 8 weken eens een keer ongesteld. Zoals deze maand schommelt mijn temperatuur als een gek eerst 36.8 dan weer 37.3 dan weer 36.6 en ga maar zo door.

Volgende week wil ik een afspraak met dokter maken want dit lijkt mij niet goed.

2. lmcm

lmcm Actief lid

13 aug 2014
    485
    0
    0
    NULL
    NULL
    11 oktober heb ik een miskraam gehad op 8 weken. Ongeveer 5 weken later had ik opnieuw mijn menstruatie. Nu ben ik dus aan een gewone cyclus begonnen en die zal 1-2 daagjes later zijn dan mijn cyclussen vóór de miskraam. Dus bij mij is er eigenlijk niet zo heel erg veel veranderd... Ik heb al een hele week pijnlijke steken rond mijn navel en in mijn liezen. Maar test vandaag was negatief. Nog maar een beetje geduld dus: dinsdag/woensdag NOD.

Ik hoop dat ik snel opnieuw zwanger ben. De miskraam heeft het verlangen toch nog sterker gemaakt.

Ik ben dus niet echt zo'n hulp voor jou... Sorry! In jouw geval zou ik misschien toch eens langs de gynaecoloog gaan, 6-8 weken is inderdaad aan de lange kant! Ik wou je gewoon heel veel goeie moed wensen, want het toch echt een klap, zo'n miskraam/MA.

3. Danielle123

29 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb eind augustus een miskraam gehad, ook hier erg onregelmatig..

Voorheen altijd een hele mooie cyclus van 28 dagen.

Om 'gek' van te worden, 6 weken na de curettage ongesteld geworden,
    en daarna bijna om de twee weken. 11 november was de eerste dag van mijn laatste menstruatie, en eigenlijk zou ik nu 'over tijd' zijn.

Wel terug geweest bij de gynaecoloog, inwendige echo gehad om te zien of alles wel goed zat daarbinnen. Zijn advies is afwachten...

Laat dat nu niet mijns sterkste punt zijn ;)

4. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Here the same!! Vorig jaar december een miskraam gehad. Daarvoor altijd een cyclus van 27/28 dagen. Nu echt enorm wisselend. Ik zit vandaag ook alweer precies vijf weken na mijn laatste menstruatie. Echt niet leuk. Ik ben ook naar de huisarts geweest. Kreeg als tip om weer een maand de pil te gaan slikken om de boel weer op regel te krijgen. Ik denk dat ik deze week maar voor een doorverwijzing ga vragen

5. Danielle123

29 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die tip kreeg ik van de huisarts ook, om een 2 maanden de pil te slikken, maar we hebben een kinderwens, dit voelde dus dubbel aan,
    Dit voor gelegd aan de gynaecoloog. hij vond dit niet nodig, heb volgende week weer een afspraak met hem.

6. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ah nou dan laat ik het ook maar even wezen. Dan sla ik de pil over en ga naar gewoon naar de huisarts

7. Danielle123

29 okt 2015
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou gewoon door verwijzing vragen !

ik wilde zelf erg graag weten of alles 'goed' was daar binnen...
    En dat is gelukkig zo, nu nog steeds geen 'spoortje' van menstruatie te bekennen, wel enorm veel witte afscheiding, riep al tegen lief dat me kleurstof op was, teveel gebruikt de afgelopen weken.. haha...

Deel Deze Pagina