Hallo lieve meiden, Ik heb helaas met 7 weken een miskraam gehad. Het hartje klopte met 6 weken nog. Maar een paar dagen daarna heftige krampen en bloedverlies. Dit was mijn eerste zwangerschap na al die jaren en het is misgegaan. Ik was zwanger geworden in de 3de ronde IUI. Nu willen wij natuurlijk weer snel zwanger worden, maar hoelang gaat dit duren?!? Ik ben radeloos! Heeft iemand ervaring met IUI en miskraam? Of ben je ook zolang bezig geweest om eindelijk zwanger te raken en is het toen ook misgegaan? Hoe snel ben je daarna weer zwanger geworden? Ik hoop dat jullie je ervaringen en verhalen hier met mij willen delen.
Allereerst, wat naar van je miskraam. Zeker als je een hartje hebt zien kloppen lijkt me dat vreselijk! Hoelang het nu gaat duren valt niks op te zeggen. Tussen mijn miskramen zat een maand of acht. Nu ben ik weer vier maanden aan het proberen en vandaag ongesteld geworden. Hopelijk ben je snel weer zwanger. Krijgen jullie nu weer hulp vanuit de MMM?
Hoi yaya, Sterkte! Vorig jaar augustus kreeg ik een mk na iui. Nu verwacht ik in augustus ons eerste kindje. Mijn cyclus was gelukkig meteen normaal en mocht snel weer starten met iui. Eind november ong 4 maanden na de mk was ik weer zwanger, wederom dmv iui. Ik hoop dat het bij jou ook zo voorspoedig mag verlopen en snel een positieve test hebt van een plakker! Groetjes
Ja ik mag weer verder met IUI, als de eerste menstruatie weer op gang komt! Hopelijk wordt ik ook zo snel weer zwanger! Ook al voelde ik me moe en beroerd toch mis ik het zwanger zijn! Bedankt voor jullie reacties