hallo ik heb de eerste 2 en een halve maand bv gegeven . ze spugede nooit maar sinds ik de fles geef (nutrilon omneo) spuugt ze metee na de fles en poept ze ook meteen haar broek vol is dat gewoon normaal bij fv . ze heeft tot 3a4x per dag ontlasting en die is best dun want moet ook vaak schone kleding aan doen. of heb ik miss andere voeding nodig ?????
van nutrilon omneo gaan baby's juist poepen. ( voor moeilijk poepende baby's) Heb je speciaal gekozen hiervoor? Vaak na bv geen je Hypoallergenen voeding ivm antistoffen die ze gewendt zijn. Mijn zoontje heeft ook 3 tot 4x per dag een poepluier. dus dat is wel normaal hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Het spugen kan ook te maken hebben dat ze te veel voeding krijgt. Hoeveel weegt ze en hoeveel krijgt ze?
ik heb haar omneo gegeven omdat ze na t stoppen met bv veel krampjes had. miss kan ik idd weer beter terug gaan naar hypoallergeen voeding. @wesdaan ze weegt meer dan 6 kg en op t pak staat dat ze dan 5x 180+5 mag hebben ik ben vandaag begonnen met om de 3 en een half uur 150+5 miss dat dat beter gaat ze heeft straks nog wel een beetje gespuugd en haar buikje rommelt flink na de fles
Ik heb ook zelfde tijd borstvoeding gegeven en nadien hypoallergeen. De eerste week had mijn zoon ook enige vorm van krampjes en enorm stinkende windjes. Nu niet meer. Al ben ik zelf overgestapt op standaard voeding omdat deze meer verzadigd dan de hypo allergeen..Maar zou idd niet direct voor omneo kiezen ivm krampjes...Heeft m.i 2 weken tijd om te wennen..
als je al 10 weken deze voeding geeft zou ze er al aan gewend moeten zijn. Misschien valt deze voeding gewoon niet goed? Ons zoontje reageert bijvoorbeeld heel slecht op de voeding van de KV (even als voorbeeld).. Misschien rare vraag, maar heb je afgebouwd met BV? Zou het CB even bellen en het verhaal voorleggen...
oja die krampjes na het stoppen van BV is vrij normaal hoor.. Ik wilde afbouwen met BV na 4 weken, maar omdat de productie zo snel terugliep zat hij binnen een week al op volledige FV, en daar heeft hij wel een goeie 2 weken last van gehad.. hij krijgt nu Nutilon standaard en krampjes zijn vrijwel helemaal weg..
Ik gebruik ook Omneo voeding en dik het daarnaast ook nog in met Johannesbroodpitmeel tegen het spugen, miss is dat een optie?? Groetjes