Hoi! Mijn jongste is bijna 8 maanden en krijgt zij 2e en 3e tandje. Hij heeft er al 1 onderin. Het tandje ernaast was 1 randje van zichtbaar. Nu zag ik net een soort tandje van net een halve cm uit zijn onderkaakje steken dat los zit. Dit stukje zat er gisteren nog niet... het lijkt niet massief, is niet mooi wit en er lijkt wat bloed naast te zitten en het zit dus los. Bij mijn weten is hij niet gevallen, maar het lijkt me ook sterk dat het daardoor zou komen dar het er gister nog niet was. Hij heeft er geen last van, knabbelt ook gewoon een broodkorst weg. Kan dit bijv een eitandje zijn ofzo?
Dat klinkt raar, dit zit naast het doorkomende tandje of? Ik heb er nog nooit van gehoord, hoe ziet het er nu uit? Mijn zoontje heeft wel vaak bloed rondom doorkomende tandjes, maar nog nooit wat los gezien. Heeft hij er last van?
Dank voor je reactie. Later in de middag konden we beter bekijken en bleek het geen tandje maar een stukje tandvlees. De volgende morgen was het weg en was het tandje eronder goed door.