baby 6 maanden slaapt overdag bijna niet

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spikkel19, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hoi.

vraagje ons mannetje van 6 maanden heeft sinds een paar dagen dat hij overdag bijna niet slaapt met als gevolg een oververmoeid mannetje.. we hebben al geprobeerd om hem op bed te leggen dan slaapt hij een half uurtje wat we ook doen een half uur max.. in de wandelbak slaapt hij ook niet meer.. in de buggy sowieso niet s'avonds gaat het op zich redelijk maar overdag is het echt een probleem.. ik zelf word er best moe van want hij vraagt heeel veel aandacht van mij..

Hebben jullie tips?

2. Koon

Koon Niet meer actief

Misschien in een draagdoek?
    Is er een reden dat hij wakker wordt? Vieze luier, veel geluid? Hebben jullie veel visite/uitstapjes/meerdere activiteiten op een dag, wat voor veel prikkels zou kunnen zorgen? Ik roep maar wat hoor.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nee niet echt, ik vraag me af of het een sprong kan zijn, we houden het al zo rustig mogelijk slapen doet hij normaal in zijn bed.. hij wil alleen maar bij mij liggen.. hij is wel pas ziek geweest en vanaf dat moment gaat slapen slecht overdag..

4. Wappie82

Wappie82 Bekend lid

27 sep 2012
    712
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is hij wel echt moe als je hem naar bed brengt? Mijn dochter is 6,5 maand en sliep altijd 3x overdag. Maar laatste paar dagen wilde ze 's ochtends en eind vd middag niet slapen, enorm huilen in bed terwijl ze nooit huilt. Als we haar eruit haalden was het goed. Nu blijkt dat ze niet moe genoeg is, we houden haar 's ochtends wat langer op...ze is dan ook gewoon klaarwakker en vrolijk (ipv 9.00 naar bed nu 9.45 en dan is ze moe...ze verlegt dus haar ritme waardoor, ik vermoed, het laatste slaapje eraf gaat.

Deel Deze Pagina