Welk loopkarretje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Elin78, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ik wil een loopkarretje kopen voor mijn zoontje. Ik vond zo'n houten blokkenwagen leuk, maar hoorde van iemand dat die niet echt handig zijn voor de eerste stapjes. Nu zag ik er een van Nijntje, met een blokkering erop. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Of andere tips van goede loopwagentjes?

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

We hebben hier via marktplaats eentje van Winnie de Poeh. Daar kan ze ook op zitten, maar dus ook achter lopen. De zitting kan omhoog en daar kunnen spulletjes in en aan de achterkant zit een soort blokkering, zodat ie niet achterover kiepert als ze erachter loopt en erop leunt.
    Bovendien zit er een heus sleuteltje en schakelpookje op, waarmee ze dus het geluid van een motor en geschakel krijgt, plus nog wat andere dingetjes als een knipperlichtje, een bolletje wat ze kan draaien en waar ook geluid uit komt, een Winnie-de-Poeh-liedje en een ring waarmee ze een hele serie andere liedjes aan kan zetten. Ze is er helemaal weg van! Die 10 eurootjes zijn erg goed besteed hier :)

3. san 14

san 14 Actief lid

22 dec 2008
    130
    0
    0
    Brabant
    heeeyyy wij hebben er 3 (!!) gehad als kraamkadoo ik heb er nu 2 uitgepakt de vtech babywalker met een activiteiten bord erop wat er ook af kan daar heeft hij al veel plezier van gehad maar om achter te lopen is hij nu nog niet zo handig omdat hij best hoog is en we hebben van fisherprice de loopauto van little people daar zitten heen veel knopjes en geluidjes enz op hij vind hem echt superleuk!! echt een aanrader ik weet niet hoe duur ze zijn omdat we ze dus gehad hebben

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn dochter had die van Nijntje en Boris en heeft er veel plezier aan gehad. Door de rem rijdt hij niet weg als ze gaan staan en kunnen er een beetje tegen aan gaan hangen. De rem kan je instellen.

5. Cinn

Cinn Lid

16 jun 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben die van Nijntje, en die rem erop is echt ideaal. Want in het begin gaan die dingen nl veel te hard voor hen. Nu kan hij het karretje bijhouden. Ik zou die kopen!

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.812
    4.050
    113
    wij hebben ook die van nijntje gehad. Ideaal voor als ze net gaan proberen te lopen.

7. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier ook leren lopen met nijntje! Ben er super tevreden over, echt een aanrader. Door de rem die je erop kan zetten gaat de kar niet te snel zodat je kindje niet komt te vallen. Hij is ook goed stevig!

8. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb even meegelezen (ooh wat is dit toch een handig forum :) ) en heb de nijntje loopwagen besteld :)

9. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Bedankt voor de reacties.
    Rozemarijke: zoiets wat jij van winnie the pooh hebt, heb ik van Cars, maar dat snapt hij nog niet echt en het wagentje kiepert steeds om.
    Nu heb ik net die van Nijntje gehaald, zijn in de aanbieding bij Bart Smit. Ben benieuwd!

10. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0

idd,
    wij hebben ook die van nijntje , ideaal met die rem erop !

esmee wordt over 19 dagen , 1 jaar !!

Deel Deze Pagina