hoi, onze dochter is nog geen een jaar hoor, maar ben vast wel aan t rondkijken. Zag hele leuke taarten bij www.kikakeekies.nl maar die zit in Venray, is te ver weg voor ons.... Maar zo'n soort taart is wel wat we heel graag willen!= met gekleurde marsepein en bijv. bloemetjes erop, of een figuurtje oid of haar naam. Kortom een vrolijke feesttaart! Iemand een tip waar je zulke taarten in de buurt van Den Haag kunt laten maken? Want vaak moet je wel op tijd je bestelling doen! Groetjes, Sas
Zelf maken? Het is veel minder moeilijk dan je denkt (www.deleukstetaartenmaakjezelf.nl) En anders: - Cake Company - Caketopper - Vicento taart decoraties Als je googled vind je vanzelf een heleboel! Veel plezier... trouwens de HEMA en de Multivlaai hebben ook mooie taarten
Ik weet niets in Den Haag, maar de meeste banketbakkers kunnen wel wat op verzoek doen denk ik??? Ik laat hier de locale banketbakker ook altijd "mijn verzoekjes" uitwerken!
Wij gebruiken Dunya's taarten atelier in Rotterdam......héérlijke en mooie taarten. Kunnen die van de Hema e.d. niet tegenop vinden wij. Dit is de link: Dunya's Taartenatelier | Hoe, wie, wat en waar is Dunya's Taartenatelier | Gelegenheidstaarten, Verjaardagtaarten, Bruidstaarten, Taarten,
De hema verkoopt ze. Je kan ze zelf ontwerpen ook met foto als je wilt. En hij is super lekker, en nog betaalbaar ook.
Je kunt ze ook zelf maken idd, hier ook gedaan voor de eerste verjaardag en lang niet zo moeilijk als het lijkt.
hee thanks voor alle tips! Die zelfgemaakte taarten zien er super uit ook! Sandhya ik stuur je een pb'tje en van de hema, die zijn toch niet van marsepein zoals op de foto van Cugnet 2 en Suus1983? Ik dacht dat dat een slagroomtaart is met een schildje. Groetjes, Sas!
http://www.dezoetekeuken.nl/ Van een meid die hier ook op het forum zit/zat. Aardige meid en hart voor haar werk. En ze maakt enorm leuke dingetjes! Ze maakt ze zo dat je ze ook in kunt vriezen geloof ik zodat ze op de dag zelf lekker vers zijn.
Op www.deleukstetaarten.nl is een forum met heel veel dames die prachtige taarten maken. Je kunt daar iemand zoeken of een oproepje plaatsen voor iemand die precies de taart wil/kan maken die je wil hebben.
wij hebben onze taart besteld bij planet cake in rotterdam. De onderste laag was chocoladecake en heeeeel lekker. Vonden wij weer eens iets anders als slagroom. Ze hebben daar heel veel voorbeelden en passen die ook naar wens aan. De volgende bestellen we ook weer daar.
Klopt, is idd meer een slagroomtaart. Redelijk lekker maar tóch een wel heel duidelijk verschil in smaak met de taarten van zo'n atelier vinden wij Maar goed, er is natuurlijk ook een prijsverschil.
Ja, zo'n taart is ook lekker, maar we willen graag iets speciaals als ze 1 wordt. Vindt die taarten met marsepein en versiering zó leuk!