Oplopen clearblue digital

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Dorien87, 4 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Hoi meiden!
    Vorige week 2 positieve testen van clearblue met een duur zwangerschap van 2-3. Verder dan verwacht mr super blij mee. Bij de dokter geweest en bloedtest bevestigde het. Mooie resultaten vr termijn op basis van vorige menstruatie.

Nu heb ik vanochtend nog eens een clearblue gedaan en die gaf nog steeds 2-3 weken aan. Klopt Dit of zou er nu al 3+ moeten staan?
    Ik voel me wel goed; geen pijn of krampen of bloed. En lekker moe en misselijk.

Zit ik mezelf nu druk te maken om niets?

2. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    he bah wat kan je toch onzeker zijn met die testen. hoeveel dagen zaten ertussen??
    en anders na het weekend eens opnieuw proberen misschien bouwt je hcg iets langzamer op. spannend en vervelend.
    hopelijk heb je snel duidelijkheid misschien de verloskundige bellen en vragen voor een vroege echo met 6-7 weken.

3. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Er zat net een week tussen.
    Ik had vorige week verwacht dat ik pas een 1-2 weken zou krijgen gezien mijn NOD en eisprong... dus misschien toen echt pas 2-3 weken waardoor ik pas in de loop van deze week 3+ zou moeten krijgen?

Er zit niets anders op dan afwachten...

En in de loop van komende week nogmaals testen, met de eerste urine van de ochtend misschien?

In België kom je rechtstreeks bij de gyn terecht en zonder indicatie (dus in geval van zware ziekte/bloedverlies) moet je echt je afspraak afwachten. En die is pas op 20 maart...

4. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Verder niemand 😥?

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hier bij 6, 5 weken pas 3+. En diezelfde dag echo met kloppend hartje. Het is maar een indicator en zit er heus wel eens naast.

6. Aagj

Aagj Actief lid

1 mei 2015
    327
    108
    43
    Volgens mij nog geen reden om je zorgen te maken hoor. Waarschijnlijk zat je vorige week net op de ondergrens van 2-3, aangezien je zelf dacht 1-2 op de test te krijgen. Nu zit je waarschijnlijk net tegen de bovengrens dus grote kans dat je over een paar dagen wel 3+ krijgt. Het is maar een indicatie hè! Je bent niet de eerste die dit heeft gelukkig.

Maar ik snap je onzekerheid, die eerste weken zijn ook zo spannend!!

7. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Herken het! Hier kwam de 3+ pas rond de 6 weken!

Deel Deze Pagina