Ik ben deze zwangerschap tot een week of 20 beroerd geweest. Niet spugen maar wel vanaf 10.00 tot en met de nacht een heel beroerd gevoel. De ergste kater zeg maar. En nu met 30 weken lijkt weer of het terug komt. Weer misselijk en slecht reageren op eten. Herkent iemand dit?
ja ik. heb tot 24 weken gespuugd en elke ochtend misselijk. en nu sinds een week weer misselijk maar gelukkig nog niet spugen. ik heb t vooral als ik niet eet, dus ik merk dan dat ik wat moet eten.
Bij mij is het een maagzuur probleem.. Ik ben tot week 7 misselijk geweest en sinds week 29 door maagzuur hier moet ik omeprazol voor gebruiken
Hier tot week 18 misselijk geweest en veel spugen. Bij week 30 begon het weer. En werd het steeds erger. Direct na bevalling direct over!
Ik was aan het begin wel wat misselijk maar niet bizar erg of hinderlijk...meer erg moe... ik heb nu (33wkn) verminderde eetlust, gewoon totaal geen trek en honger en moet echt opletten dat ik 3 x per dag eet...Gelukkig niet echt misselijk, al merk ik wel dat ik van bepaalde dingen (luchtjes van eten of 'vieze' filmpjes op tv/Internet wel sneller misselijk wordt haha...
Ja herkenbaar!! En nu ook nog eens met maagzuurklachten erbij... Ik ben trouwens 31 weken zwanger... Oh en ik boer ook weer als een vent
Bij mij is de misselijkheid nog niet terug, maar merk af en toe wel dat ik maagzuur heb. (dat had ik ook in het begin alleen)
Wat herkenbaar allemaal! Inderdaad aan de gaviscon voor het zuur. Maar daarnaast ook echt weer misselijk. En was zo blij dat ik mij beter voelde ....
Ik ben niet echt misselijk geweest maar merk wel dat alle klachten in mindere mate weer terug komen nu bij 30 weken.
Heb ook dat ik weer regelmatig moet spugen...maar echt door t maagzuur en helaas door de ijzertabletten.