de beeb ZIEN schoppen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Luuz, 8 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    hoi hoi meiden.

wil het gewoon even van me af schrijven haha..
    Ik heb de baby zien schoppen, zo grappig.. Ik pest de kleine altijd een beetje, al schijnt het dat ze het wel leuk vinden, beginnen met mn handen aan de linkerkant van mn buik, daarna naar rechts, dan weer rond mn navel, dan komt ie steeds naar mn handen toe zwemmen.. afijn, na een half uurrtje was ik er wel even klaar mee haha..,

en raad eens,,,, de baby speelt gewoon verder haha.. en je kan het gewoon zien haha.. ben zo blij hihi..

misschien heel kinderachtig, maar was zo blij dat ik het echt even moest melden hier haha..

liefs...

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nee hoor! Ik vind dat ook altijd geweldig! Nou heb ik beide keren het geluk gehad dat ik de kleine gauw voel EN zie!
    Heerlijke maanden zijn het, die van zwanger zijn!

*kruipt terug op haar wolk*

3. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Oow pff dat wordt alleen maar erger haha... :D :D Maar het is inderdaad prachtig! :D

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Op een gegeven moment zie je echt kont, arm, been oid. Heeeeel lollig!

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    haha ja kweet het, maar vond t toch bijzonder haha.. maarja dat vond k van t schoppen ook en nu is het heel
    gewoon eigenlijk.. toch kom ik deze avond niet meer van mn wolkje af haha

6. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    ahh zo spelen met een ongeboren kindje is toch een wonder!! en het zien schoppen is erg grappig! Je ziet je hele buik als watergolven op en neer gaan :D

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

haha ja ik vind dat ook altijd erg grappig

onze beeb heeft er nu een handje van om lekker overdwars te gaan liggen, en dan zit ik savonds op de bank, met 2 dikke bulten en een soort van vierkante buik! hahaha

hoofdje en kont steken dan behoorlijk uit, echt een Te grappig gezicht hahaha

8. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

haha bij mij is het altijd verwarrend. Ik zit dan te lachen omdat hij soms echt ineens kan stompen en dan voel ik ineens zon hard kontje boven in mijn ribben. Aan de andere kant springen me soms de tranen in mijn ogen omdat hij soms best hard schopt of stompt met zijn danoontje power beentjes.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leuk is dat he? Ik vind het ook leuk als ik mijn buik echt zie bewegen. Mijn kindje heeft een voorkeurshouding om te slapen, dat betekent een dikke bult net naast mijn navel rechts, en links een kleinere bult, volgens mij ligt ze over dwars dan ofzo, en dat is zo'n grappig gezicht!
    Maar de schopjes echt zien is leuk!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    haha dat zit ik ook net te schrijven, die van jou ligt dus ook zo, echt grappig is dat he? Ik heb dat nu al weken dat de baby in zo'n houding slaapt.

11. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Ik vind het ook altijd helemaal geweldig om ons kleintje te zien bewegen!
    Vooral zo eind 20/begin 30 weken was het echt disco in m'n buik :D!
    Kleine is nu iets rustiger, want de ruimte wordt toch beperkter. Maar zie nog regelmatig een voetje uitsteken en een kontje omhoog komen! Ik geniet er nog steeds van!

12. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Wij hebben het deze week even op de film gezet! De hele buik ging op en neer. Heel bijzonder!! Ga ik straks wel missen!
    Heel leuk om te lezen dat andere zwangere er ook zo van genieten!

13. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

Ahhhh nee juist lief vind ik. Bij mij voelt het nog steeds alsof ik het elke keer weer voor het eerst zie. Vooral nu ik een stuk verder ben lijkt het soms echt op een golfenbad :D ik ben dan ook apentrots :D

14. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Ik voel mijn kleintje ook schoppen, alleen het "lokken" lukt niet echt.
    Ik probeer bijv links onderin mijn buik een beetje te duwen zodat hij misschien wakker word. Maar heb nog niet echt een reactie terug gehad.
    Nu vroeg ik me af hoe doen jullie dat. Of moet ik gewoon nog even geduld hebben?

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    bij ons gaat het vrij simpel.. ik leg mn beide handen op mn buik, dan komt ie vanzelf..

nu is het zo dat mijn vriend altijd 2weken op zee is en dan een weekend thuis dus dan probeer ik m wel gelijk te 'lokken' duurt meestal een tijdje dan, omdat hij van mn vriend zn handen heel rustig word en niet wil schoppen... heel apart hihi...
    hij drukt zachtjes met zn ene hand en wacht een paar minuten.. herhaalt dit net zolang tot hij reageert..

volgens mij moet je kindje het ook door krijgen... aan het begin was het bij ons ook zo dat ie niet wilde schoppen, maar als je het een paar keer herhaald op een dag, krijgt hij het vanzelf door..

succes...het is echt een geweldig gevoel..

16. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Oh zo leuk is dat he?!

Laatst had pap's-in-wording zijn hand weer op mijn buik en na wat schopjes en gewoel, voelden we dat hij zich ging omdraaien met z'n billetjes tegen papa's hand. Zooooo schattig!

Grtjs,
    Aleida

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    blijft bijzonder... kon me er ook niks van voorstellen eigenlijk, nu is het allemaal wat echter haha...

18. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    We gaan het hier maar weer eens proberen. Ik zit zo vaak met mijn handen op mijn buik. Maar de kleine bepaald echt zelf wanneer hij schopt.

19. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier ook zon golfende buik. gisteravodn lag me vent ook in een deuk ervan. heb dan alleen geen voetjes ed. die liggen in de binnenkant. dus bij mij is het rug en kont hihi dus echt hele dikke bulten.

20. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ow echt heerlijk dat voelen en zien van het schoppen. Ik heb met mijn dochter ook echt heel veel interactie gehad en hoop dat met deze kleine ook snel weer mee te mogen maken

*geniet al bij het vooruitzicht, zwijmel!!*

Deel Deze Pagina