Hallo, Ik ben sinds oktober gestopt met de pil. Meteen de maand erna had ik mijn cyclus zoals voordat ik de pil nam, 31 dagen met op dag 16/17 mijn ovulatie (had die maand ovulatietesten gebruikt). Helaas niet zwanger dus gewoon ongesteld geworden ( ook negatief getest) Toen dacht ik dat ik aan de volgende ronde kon beginnen maar kreeg opeens iedere dag licht bloed verlies, soms helder soms bruinig. Dit heb ik nu al 2 weken zo dus zit al op de helft van mijn nieuwe cyclus. Ben ik toch vruchtbaar ondanks dit bloedverlies of sla ik nu een maand over? Alvast bedankt voor de info.
hoi het bloedverlies komt door het ontpillen, het kan goed zijn dat je toch een eisprong hebt, dus reken erop dat je vruchtbaar bent! Neem je foliumzuur? Mirjam
Hallo, Ik neem nog geen foliumzuur op dit moment, heb het wel al in huis dus zal er alvast mee beginnen. Het is trouwens erger geworden, en lijkt nu op een hevige menstruatie, heb ook buikkrampen en hoofdpijn erbij. Zit inmiddels in week 3 van mijn cyclus. Denk dat ik dus gewoon 2 menstruaties in 1 maand heb nu?
hoi waarschijnlijk is het spotting, zo noemen we het bloedverlies tussen menstruaties in, dat kan best ruim zijn. Mirjam