Hallo! Ik ben nu 28 weken zwanger en mn bm is niet hoger of groter dan gemiddeld zei de gyn maar de laatste dagen heb ik t benauwd als ik rechtop zit... Mn buik zit echt in de weg ofzo. Ik heb echt de neiging om m naar beneden te duwen. Haha Kan dat al zo vroeg? Of is het misschien iets anders? Meer die dit hebben of hebben gehad misschien?
Dat heb ik ook sinds ik 28 weken ben! Vooral als ik onderuit gezakt zit en sinds een paar dagen ook heel erg als ik op mijn rug lig. Vannacht werd ik zelfs wakker doordat ik op mijn rug lag terwijl ik tot nu toe altijd op mijn rug sliep.
Herkenbaar !! Ik ben nu 25 weken en mijn baarmoeder komt iets boven me navel uit .. ook inderdaad veel last als ik onderuit zit
Ja hoor heb ik al vanaf 23 weken maar mijn baarmoeder ligt extreem hoog, met 20 weken al 8 cm boven de navel en nu met bijna 30’weken helemaal aan Mn ribbenboog. Voor mij helpt het om ongegeneerd wijdbeens te zitten en mijn buik te laten hangen. Super charmant
Gelukkig Ik ben dus niet de enige. Haha Moet gewoon of goed rechtop zitten of liggen... Wordt wat voor de komende 10 weken.
Ja ik had dat ook rond die termijn en nog steeds kan ik het erg benauwd hebben als ik niet goed zit of lig.