Onzekere mama To be

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mvrtjex93, 17 sep 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83
    Hee dames ,

Ik wil gewoon even m’n eitje kwijt en misschien wat herkenning .. het maakt me allemaal zo onzeker :(

Ik ben vandaag 22 weken zwanger, sinds maandag voelde ik de kleine eigenlijk dagelijks. Gisteren eigenlijk niet gevoeld en vandaag lichter gevoeld als wat ik afgelopen week gewend ben.. als ik beweeg voel ik ook steekjes in m’n lies als ik rustig zit soms z’n scheutje Nu heb ik eigenlijk al heel de dag op de bank gelegen maar ben gewoon niet echt gerust … ik heb geen bloedverlies ik ben onder behandeling van zh en zh kan ik niet bellen het is geen spoed en moet pas bij 24 weken dagelijks voelen.. maar het is gewoon met alles voel me een beetje onzeker door alle klachten ben namelijk ook weer een enorm aantal dagen super misselijk! Morgen wel nog een pret echo gepland maar ben bang dat ik een lange nacht zo tegemoet ga

hoor eventueel geruststellende verhalen

2. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.467
    8.616
    113
    Vrouw
    Eigenlijk zeg je het zelf allemaal al; je hebt idd geen reden om nu bezorgd te zijn. Waarom ben je zo extra bezorgd?
    Ik heb geen idee hoe ik je gerust kan stellen. Ik voel de kleine ook dagelijks nu, maar de ene dag wel meer dan de andere dag. Je bent zelf ook niet actief geweest vandaag zeg je, dat heeft er vast ook wel wat mee te maken. Geniet morgen van je echo!

3. mvrtjex93

mvrtjex93 Fanatiek lid

4 okt 2013
    1.086
    481
    83

Ja deze zwangerschap heb ik soms enorme onzekerheid ( door miskramen, die wel vroege miskramen waren hoor (5 a 6 weken ) en eigenlijk ging het goed na de 20 weken echo en toen ik de kleine ging goed voelen maar ben dan even onzeker na z’n weekend… gister namelijk veel gedaan en op moment dat ik rustig was ook geen activiteit maar ga proberen los te laten en hopelijk kunnen we morgen van de pret echo genieten

Deel Deze Pagina