Hoi meiden, Ik heb gisteren een inwendige echo gehad omdat ik niet precies wist hoelang ik zwanger was. Nu gok ik zelf rond 5 weken. Maar er was niets te zien op de echo. Ook niet in de eileiders. Bloed geprikt en m'n hcg was er wel maar wat laag. Heb een klein beetje bloedverlies gehad. Maar een paar druppels. Heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad dat er later toch wat te zien was? Weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. xxx
ja het is wel erg vroeg voor een echo ik denk echt afwachten voor een antwoord wie weet is er van de week wel iets te zien
Ik heb ook een echo gehad met 5 weken en 2 dgn omdat ik niet eens wist dat ik zwanger was! (laat staan hoe lang...) Hierop was wel verdikt baardmoederslijmvlies te zien en een ieniemienie steepje van 1 mm wat het vruchtje was. Maar ook geen kloppend hartje of iets dergelijks hoor! Ikzelf kon er in elk geval niets van maken...
Normaal gesproken kan de gyn pas vanaf 6 weken een vruchtje zien en in sommige gevallen wat later, wel kan hij daarvoor een zwangerschapsring zien. Je bent waarschijnlijk aan de vroege kant geweest een iets latere innesteling gehad, zoiets kan het ook zijn. Bij de een stijgt het hcg ook sneller als bij een ander.
Ok nou ik wacht het maar even af. Net een zwangerschapstest gedaan en die is donkerder dan zondag. Donkerder dan het controle streepje zelfs.. Ik wacht af ( vol ongeduld)
Wanneer was je eerste duidelijke test? Weet je je eisprong dmv testen of tempen? Waarom heb je zo enorm vroeg een echo gehad???? Als je zelf dacht 5 weken te zijn dan vraag ik me af waarom je een echo hebt gedaan?
Op een echo van 5wk zie je meestal verdikt baarmoederslijmvlies en evt een vruchtzakje. Kan zijn dat je net iets minder ver bent.
Ik heb maandag een echo gehad bij de vk waarop ook niks te zien was, ik dacht zelf 6,2 weken te zijn. Wegens risico op bbz vandaag naar de gynaecoloog geweest en daar was wel een vruchtzakje te zien van 5 weken. Ben dus waarschijnlijk minder ver dan ik dacht maar dat kan door mijn lange onregelmatige cyclus. Dat er maandag nog niks te zien was kan liggen aan net die 2 dagen verschil, maar ook de ervaring van degene die de echo maakt en de kwaliteit van de apparatuur.
Ik had flinke pijn en ze dachten aan een bbz omdat ik niet wist hoever ik was, vandaar de echo. Eerste Test was zondag dik positief. Van daarvoor dus geen idee.