8 weken zwanger en een mega buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gezellige Taart, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben nu 8 weken zwanger van de derde, maar heb gewoon al een mega dikke buik:$! Niks zit meer lekker en ik kan het eigenlijk ook niet meer verbergen voor de mensen die het nog niet weten.
    Ik heb meer een buik die bij 18 weken past!

Ik weeg maar 54kg, dus die buik valt wel meteen op.
    Ik heb dit niet gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Is dat wel normaal zo snel zo'n dikke buik, want het zijn dan gewoon mijn darmen.

Meer vrouwen die hier ervaring mee hebben?

2. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik had bij de tweede ook al heel snel een buik! Rond de 8 weken was het niet meer te verbergen, op 10 weken vertelt aan iedereen en ik kreeg van iedereen de reactie dat ze het allang hadden gezien haha!

Hier klopte het ook dat mijn buik véél groter werd dan bij de eerste! Hij groeide veel sneller en was groter!
    Links 5 weken / Rechts 38 weken

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben nu zwanger van de eerste en bij mij was het al vanaf week 6 duidelijk zichtbaar... iedereen wist het vanaf toen dus ook.

Zo zie je maar dat het niet per sé aan een tweede zwangerschap hoeft te liggen dat je snel groeit.

4. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hier ook met 8 weken al niet meer te verbergen,foto 1 8 weken,foto 2 31 weken. Ik draag niet zoals Lisa in een punt maar juist rond nu,word een meid.

5. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    Herkenbaar hoor! Net als de dames hierboven al een aardige buik zo rond de 8 à 9 weken! Foto 1 was met 9 weken en foto 2 was met 34 weken!

6. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

je gaat hard nu meid,prachtig nog een paar weekjes kan je je wondertje heerlijk vasthouden.

7. ToTheMoon

ToTheMoon Fanatiek lid

2 mei 2009
    1.062
    0
    0
    @ Bianca: Thanks! Ja, gaat hard nu! Jij ook nog steeds hè! Is het nog wel een beetje vol te houden? Heb namelijk zo her en der gelezen dat je het al een tijd best wel zwaar hebt... :(

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wow dat zijn nog eens duidelijke buiken :) mooi

9. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoi Hoi,

Hier bij al mijn kinderen al snel te zien dat ik zwanger was, maar bij mijn dochter was het met 4 weken al zichtbaar :$... ja echt waar!!.. ik wist zelf net dat ik zwanger was en wilde het graag de eerste 3 maanden voor me houden...
    Een client van mij (werk in de zorg) zag aan mij dat mijn buik iets een bolling had... ik ben erg slank met een platte buik voor mijn zwangerschappen... Ik zag het zelf ook wel, maargoed dat die client het al zag toen schrok ik toch wel. Met 6 weken had ik al zwangerschapskleding aan omdat ik mijn broeken niet meer aan kon. :)

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Overdag is het nog weg te moffelen onder n vest maar s avonds is er een houwen aan. De 14 e hebben we een familie dinnertje, ik vind t zo lastig, wil t eigenlijk pas na eerste echt (de 24 ste)bekent maken...

11. Gezellige Taart

Gezellige Taart Actief lid

10 jul 2011
    368
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohh wauww wat een mooie buikfoto's!
    Ik ben dus inderdaad lang niet de enige.
    Ook wij moeten het nieuws eerder vertellen, want het is net zoals bij jullie niet meer te verbergen.

Nog meer dames zulke mooie foto's?

Vind het echt leuk om te zien.

12. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja jij;);)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier zwanger van nr 4, maar had met 7 weken al positiekleding aan..
    Per keer groeit hij bij mij steeds sneller.
    Dus herken het wel dat je het niet meer kunt verbergen.
    Aan de ene kant wel leuk, kun je langer van je buik genieten ;)

14. winnietje

winnietje Niet meer actief

hier ook al best een buik met 8 weken.
    Hier een foto van mijn buik met 6 weken. Dit omdat ik met 8 weken geen foto heb. Mijn man is overleden toen ik 8 weken was.

15. dromer28

dromer28 Actief lid

7 dec 2009
    383
    0
    16
    NULL
    best
    winnietje.

wat een verschrikkelijke gebeurtenis. wil je even veel sterkte toe wensen.
    en geniet van het kleine mensje in je buik ( die overigens al een mooi formaat heeft)

dikke knuf

Deel Deze Pagina