voel de hele avond al geen leven

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door happymama, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

hallo dames

vanaf vanmiddag half 5 had ik norme buikpijn . een uur lang en geen menstruatie gevoel nee echt aan de rechter kant een soort van hevige steken in me zij (net als dat je eet en daarna gaat sporten )
    hoop dat ik t goed omschrijf .ik de vk gebeld om te vragen wat t was had t nooit eerder gehad en ze zei dat t waarschijnlijk mn banden zijn en dat t ook wel es indalen kan zijn . t kon geen kwaad iig zei ze
    nu heb ik vanaf dat moment niks meer gevoeld van de baby , terwijl deze vooral savonds als ik op de bank zit heel druk is .
    aan de ene kant hoop ik op een naderende bevalling dan zijn ze vaak ook rustig en aan de andere kant niet want 35+2 is te vroeg en me dochtertje word morgen 2 .
    aan de andere kant ben ik een beetje bang omdat ik die buikpijn had en nu niks meer voel .......

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    als je het niet vertrouwd, gewoon je vk nogmaals bellen!

3. happymama

ik snap dat ze daarvoor zijn maar heb al zoooo vaak gebeld met buikpijn enzo voel me echt opgelaten steeds omdat ze dan zeggen ga maar op de bank liggen of in een warm bad . t gaat dan nu wel niet over buikpijn , maar wat kunnen ze er zo laat in de avond tegen doen !!??

4. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    even hartje laten luisteren zodat je gerust bent. Gespannen zijn helpt ook niet mee. Snap dat je je opgelaten voelt maar dan hadden ze geen vk moeten worden ;)

5. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Heb je al geprobeerd om het kindje een beetje te porren (als het ware)? Mijn zoontje had er soms ook wel een handje van, als ik dan even onder zijn kontje of bij zijn voetjes duwde kreeg ik vaak wel respons. Maar als je het niet vertrouwt, gewoon even bellen. Ik ben ook ivm verminderd leven twee keer naar het zh geweest en aan de ctg gelegen. Gelukkig was het beide keren goed, maar hier in het zh hebben ze liever dat je 100x voor 'niets' komt dan 1x te laat.

6. happymama

ow zal dat idd es even proberen

7. happymama

ik ga nu naar boven in me bed liggen als ik echt niks meer voel dadelijk dan toch maar ff bellen . ik hou jullie op de hoogte

8. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik zou ook even proberen om contact te maken, beetje duwen op je buik, wrijven enz. Als je dat al gedaan hebt en het werkt niet zou ik toch de vk bellen. Er zal vast niks aan de hand zijn maar beter een keer te veel dan te weinig.

9. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.544
    3.057
    113
    klopt inderdaad.. ik zou ook de vk bellen!
    ik heb ook vaak aan ctg gelegen/in zh gezeten voor "niks" ook idd omdat ik haar niet voelde een avond bv hup naar t zh voor ctgtje!
    beter te vaak dan te laat gaan.
    vinden ze echt niet erg,en daarvoor zitten ze er ook! is echt vaak tegen me gezegd door verschillende mensen

10. Mami

Mami Actief lid

8 nov 2010
    148
    0
    0
    heb het ook wel eens gehad, wanneer hij rustig is.

dan ligt ie net op een verkeerde plek en heb ik een gigantische pijn in mijn lies en kan ik soms bijna niet lopen.

hetzelfde gevoel als je een stuk moet hardlopen en dan pijn in je zij krijgt.

dit duurt max, 10 min en trekt dan weg doordat hij zich gaat verliggen.

wanneer hij echt te rustig blijft naar mijn gevoel dan probeer ik inderdaad even te porren :p even proberen wakker te maken of zijn hartslagje voelen

duurt het mij echt te lang of ga ik stressen ( tot op heden gelukkig niet gehad) dan gewoon inderdaad bellen.

anders moeten ze een andere baan zoeken.

succes!

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    En, hoe is het nu?! Ik zou ook bellen hoor! Hier helpt porren en duwen ook altijd wel, of over het ruggetje wrijven, als dat niet werkt, bellen!

12. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik heb t ook wel s gehad.. toen had k de kleine vanaf dat ik wakker werd tot 's middags 5 uur niet gevoeld.. zou net bellen en toen kwam er beweging in:cool: Alleen ik heb wel vaker buikpijn dus ik maak me daar niet meer druk om:p

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heb je de kleine al weer gevoeld? Ik heb het zowel bij M als T een keer gehad, beide keren VK gebeld en die is direct langsgekomen om naar het hartje te luisteren. Beide keren was het moment dat de VK haar (koude: winter) handen op mijn buik legde genoeg voor beweging :D (en mijn porren hielp geen drol ... eigenwijze kindjes!)

14. eikie79

eikie79 Actief lid

22 sep 2007
    454
    0
    0
    En?

15. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    en?? al leven gevoeld???

16. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Hoop dat alles goed gaat met jou en je kindje! Zie dat je niet meer online bent geweest dus vind het behoorlijk spannend!!

17. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Geen nieuws = goed nieuws?

18. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik denk dat ze druk is met de verjaardag van haar dochter. Hoop ik iig geval. Ze is nog wel op facebook geweest.

Ik denk dat de steken enz het indalen is...Hopelijk voel je het kindje nu ook weer bewegen.

19. happymama

hallo dames
    sorry maar was idd druk met de verjaardag van me dochter die werd 2 gister .
    een beetje porren heeft goed geholpen dus heb niet meer gebeld .
    wel had ik gister avond een hele rare pijn waardoor ik bijna niet kon lopen . soort stroompjes din mn botten . heupen schaambeen . heel moeilijk uit te leggen ,maar moet vandaag naar de vk dus dat overleg ik even daar, hoop dat t ingedaald is en dat ie goed ligt krijg 2 nov nog een groei echo iig

20. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Fijn dat alles goed is! Laat je kleintje maar lekker in je buik tot minimaal 37 weken!! veel beter!

Succes bij de vk!

Deel Deze Pagina