Blaasontsteking ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door MHMW, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MHMW

MHMW Niet meer actief

Hallo verloskundige,

Ik heb al 4 dagen last van kramp in mijn onderbuik, uitstraling naar de rug, pijn bij het plassen en last van bruine afscheiding. Contact gehad met mijn verloskundige en zij dacht aan een blaasontsteking. Zij adviseerde mij dus, om naar de huisarts te gaan. Dit dus gedaan, en mijn urine laten controleren. Nu ben ik vanmorgen terug gebeld, dat het dus geen blaasontsteking is. De verloskundige heeft gezegd, als het geen blaasontsteking is, moet je even terug bellen. Ze zijn vandaag niet meer bereikbaar, maar mijn vraag is, wat kan de verloskundige met deze klachten ? Huisarts adviseerde overigs toch, om over een paar dagen weer urine in te leveren. Zoals je wellicht begrijpt, maak ik me toch zorgen. Wat kunnnen deze klachten betekenen ? En wat doet de verloskundige hiermee ? Alvast bedankt !

Groetjes Marieke.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Marieke.

Het kunnen verschillende dingen zijn die onschuldig zijn bijv. het groeien van de baarmoeder, de darmen.
    Maar ook een buitenbaarmoedelijke zwangerschap en dat willen we uitsluiten bij deze klachten en geen cystitis door een vroege echo te regelen.
    Daarom is het belangrijk om je verloskundige terug te bellen.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina