@birgitte: 't is niet zo zeer dat ik me schuldig voel, maar meer dat ik het normaal gesproken wel lekker vond om na een dag werken ff een stukkie te lopen. Zeg maar, even ook fysiek moe worden en niet alleen maar mentaal, zoals om m'n werk. @wub309: mooi om van nog iemand te horen dat het in het begin minder ging, maar daarna weer beter! Hopelijk kan ik over een paar weken ook weer wat meer presteren. Nu dus maar even op een lager pitje hardlopen! Ik zit idd ook nog wel met hardloopkleren. Ben benieuwd of er gouden tips over hardloopbroeken komen: ik lees even mee! En van die buikbanden voor tijdens het sporten had ik nog nooit gehoord... Maar ja, ik heb me dan ook nooit verdiept in positiekleding, want ik ben nog maar net (voor 't eerst) zwanger...
Voordat iedereen mij enorm gaat bewonderen (waarvoor dank!), ik heb met 13 weken zwanger de 4 mijl (6,5 km ongeveer) gelopen. De hele dam tot dam is 10 mijl (ongeveer 16 km). Die heb ik ook wel eens uitgelopen, maar niet zwanger.
Ik hoop 15 mei nog de Marikenloop 10 km te kunnen doen, dat is al over 4 weken, dus zal vast lukken. Geen tips nog over kleding/buikbanden etc?
hoi hoi, nee, ik zou ook niet weten waar je dat eventueel kan krijgen. ik zit straks met hetzelfd wat broeken/sportkleding betreft vd sportschool. ga morgenochtend weer een poging wagen.