8 weken zwanger en ik voel niks

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door vlin85, 15 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Ik lees overal dat je steken en / of krampen moet voelen in je buik.
    Ik zit onder de uitslag, ben af en toe misselijk en heb opgezette boraten.
    Maar steken voel ik niet! Ben ik de enige?

2. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Ik bedoel borsten :)

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Neehoor, iedereen heeft andere kwaaltjes. Dat zegt echt niks

4. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    meis bij me dochter voelde ik ook helemaal niets, dus is echt per persoon verschillend. zegt echt niets, als je zo onwijs onzeker ben kan je niet vragen of je even snel tussendoor echo mag laten maken bij de VK?

5. yvonne1

yvonne1 Actief lid

14 sep 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Ik voel de hele zwangerschap niks ook niet boven het toilet gehangen

6. Kimmuh

Kimmuh Fanatiek lid

23 okt 2007
    1.679
    0
    36
    Wees blij dat je geen steken voelt... Lijkt me niet goed om in het begin van de zwangerschap steken te voelen.
    Heb dit ook niet gehad! ;)
    Geniet er lekker van..

7. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik voel ook niks

8. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    steken hoef je niet te voelen hoor meis, ik denk dat iedereen die dat zegt meer het uitzetten bedoeld van de vagina, dat gebeurd vaak laat, miss bij sommige iets eerder, maar miss belasten die het meer?

ik voel al heel lang geen ene steek, en toch gisteren echt een kindje van bijna 11 weken gezien.

voel je je al zekerder zie dat je bijna 10 weken bent?

9. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Het enige wat ik kan zeggen meid, is geniet dat je geen last van van de bekendere kwaaltjes ;)

10. vlin85

vlin85 Lid

20 jan 2013
    94
    0
    0
    Flevoland
    Heb vandaag mijn 2de echo gehad! En het ziet er allemaal goed uit :) die kleine worm bewoog zelfs al! Dus ja ben zeker meer gerustgesteld.
    Wel iets korter zwanger dan ik dacht, 9+2.

11. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    ik heb een week voor nod alleen krampjes gehad verder ook niet hoor...uitslag heb ik ook vooral op me rug..en mijn borsten zijn redelijk gevoelig en al flink aan het uitzetten haha...misselijk ben ik een paar dagen geweest maar niet boven de pot gehangen gelukkig!

Geniet lekker van je zwangerschap beter zo als 9 maanden doodziek...

12. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    ik zou wel willen ruilen met een aantal, ben heel de dag door misselijk. Gelukkig niet overgeven maar dus wel heel de dag bbezig met eten, rustig aan doen en misselijk voelen... ben er echt al klaar mee. Hoop dat het rond 12 weken ( of eerder) wegtrekt!

13. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Mijn boezemvriendin is ook 8 weken zwanger dus ik kon het niet laten om hier te spieken. Zij is ook de hele dag misselijk en gauw moe. Ik had nergens last van. Ben niet echt heel misselijk geweest (niets wat crackers in de ochtend niet op konden lossen). Ik kon enkel niet goed tegen (wat langere) treinreizen maar dit nam na ongeveer 14 weken af. Ik voelde aan het begin zo weinig dat ik me zorgen ging maken. Alles zat helemaal prima maar ik kan me de zorgen zo goed voorstellen. Je hebt behalve het stickje verder nog helemaal geen lichamelijk bewijs dat je zwanger bent. Het vertouwen moet gewoon (samen met de buik) groeien. Hoe dan ook heb ik van het gevoel en het idee genoten van het begin tot het eind. Hopelijk doen jullie dat ook! Het is zo bijzonder allemaal.:)

14. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen steken! Fijn dat je een goede echo had! Geniet ervan :)

Deel Deze Pagina