Gele afscheiding....nu dit weer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hotsiflots, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Hallo Dames..

Ik vraag mij serieus af wanneer houd het op? het zit zo ik heb een hematoom gehad in mijn baarmoeder, op de laatste echo was hij niet meer te zien dat kan kloppen want ik verlies geen bruinbloed en stolsels meer, hier ben ik erg blij mee het was een stressfactor..

Nu het volgende; sinds het bruinverlies weg is, is er geel slijmverlies voor in de plaats gekomen..ben nu weer bang voor een of andere gore infectie pfftt heb geen pijn bij het plassen en het stinkt ook niet het is echt slijm en gelig (zelfde kleur als urine maar dat is het niet)

Het is ook niet de hele dag door het is net als bij die hematoom bij het afvegen vooral s'morgens, heb ook lage rugpijn en heb het heet!! merk ook dat de binnen kant van mijn flamoes geiriteerd raakt het prikt namelijk en zo weet ik meteen: het is weer zo ver (alleen als het loopt prikt het)

Ik heb morgen een afspraak bij de verloskundige daar zal ik het ook voorleggen en zal voor de zekerheid woensdag een blaasontstekingstest laten doen..

Iemand ervaring mee? kan geloof beter mijn naam veranderen in Stresskip :D

xoxo

2. Jessie25

Jessie25 Niet meer actief

Het kan eventueel een schimmel infectie zijn. Even naar de huisarts!

3. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik lees even mee. Ik heb nu ook 2x gekke donkergele afscheiding gehad afgelopen week. Verder nergens last van.

4. Saffira29

Saffira29 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.765
    0
    0
    Parttime werk en fulltime mama
    Vuren
    Mijn afscheiding is ook geel, hoeft helemaal niets te betekenen.
    Ik heb verder nergens last van.
    M'n Vk zegt dat het goed kan dat je er alleen sochtens last van hebt want je vagina is geen rechte pijp zal ik maar zeggen.. Er zit iets een bochtje in, waardoor het zich een beetje kan ophopen en bij het opstaan of hoesten/niezen kun je dan ineens afscheiding hebben.

Zolang je verder geen klachten hebt zou ik er niet teveel achter zoeken maar het even laten checken kan nooit kwaad natuurlijk.

5. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Klinkt inderdaad als een schimmelinfectie. Omdat je niet zeker weet of dat het is, zou ik even de HA om raad vragen.

6. Bella28

Bella28 Fanatiek lid

9 apr 2015
    1.261
    315
    83
    Vrouw
    NULL
    NULL
    crème kun je zo al bij de da of kv kopen miconazol voor schimmel.

7. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik weet niet, maar ik heb in het verleden vaak een schimmelinfectie gehad en het grootste, onmiskenbare, symptoom daarbij is vaak jeuk. Maar dat heb je niet, toch?

8. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Bedankt voor de reacties dames!!

Ik heb om 3 uur vanmiddag een afspraak bij de huisarts het kan een schimmelinfectie zijn, hormonaal of een kleine infectie want door de hematoom + bloedverlies ben ik gaan vegen met tissues bijna obsessief steeds ''checken'' ben ik bang dat ik er een infectie in geveegd heb, maar dit is niet heel waarschijnlijk

Ik heb gelige afscheiding en de binnenkant van mijn vagina prikkelt ik weet niet of dit komt door zwanger zijn of door dat afscheiding.

Zal het straks even laten weten! xoxo

9. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Niet zomaar iets op smeren hoor zie de goedbedoelde adviezen hier alweer voorbij komen. Als je twijfels hebt zou ik er even naar laten kijken.
    Ik zelf heb al heel lang last van afscheiding ik denk sinds week 7 dit is normaal tijdens de zwangerschap en omdat je baarmoeder extra slijm aan maakt zou dit soms wat gelig (urine kleur) kunnen zijn het hoeft niet gelijk iets te betekenen. Bij mij is het ook wat gelig en hoe verder je in je zwangerschap komt hoe meer afscheiding je kunt krijgen en hoe wateriger deze word.
    Het is eigenlijk een soort van bescherming.
    Wel fijn dat je hematoom niet meer te zien is. Succes bij de vk/arts

10. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ben net weer thuis, het klinkt volgens de dokter niet als een schimmel of infectie, het lijkt meer hormonaal wel mag ik voor mijn geruststelling het laten kweken dat gaat me we effe 50 tot 80 euro kosten (eigen risico), ik ga dit wel doen dan weet ik 100% zeker dat het onschuldig is.

jezzebel88 Ik begrijp de adviezen, maar ik smeer helemaal niks totdat ik zeker weet wat het is, ik heb eerder schimmelinfecties gehad en wat ik nu heb voelt niet zoals een schimmel toen was me flamoes rood en pijnlijk, dodelijke jeuk, ik heb nergens last van behalve die gele kleur en ik heb ind afscheiding in de vorm van slijm die lijkt op de kleur van urine!!!! infectie kan ik me neit voorstellen dan moet ik toch pijn hebben of zwelling? het lijkt ind onschuldig te zijn, gelukkig want heb genoeg meegemaakt, nu wil ik weleens gaan genieten in plaats stressen :D

Goede nieuws is ieder geval dat ind de hematoom weg aan het gaan is en de twee kleintjes het heel goed doen, heb ze vandaag (te minste 1) voor het eerst zien bewegen :D

Deel Deze Pagina