We zijn nu al ruim anderhalf jaar onderweg voor een brusje maar nog geen succes. We zijn een ronde gevolgd in het ziekenhuis en hebben daar gister de uitslagen van gehad. Ik ovuleer wel maar niet regelmatig. Ook heb ik aan beide kanten 10 eiblaasjes wat dus veel bleek te zijn, na de eisprong heb ik een lage progesteron waarde. Ook is mijn LF maar 10 dagen. Ze benoemde het met pcos en ga van de week starten met chlomid. Zijn er mensen met een soort gelijke situatie? Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Mocht je ook net starten en ervaringen uit wisselen dan ben ik daar ook nieuwsgierig naar !
Ik zit momenteel in de 2e ronde clomid.. ook 1.5 jaar bezig zonder succes Lange en soms korte cyclussen..
Leuk dat je reageert bella28! Is je zoontje ook dmv de mmm geboren of is dat spontaan gebeurd? Toen wij in 2011 een kindje wilden stopte ik de anticonceptie en bij de tweede poging was het raak. Dat werd helaas een miskraam. Daarna cyclussen variƫrend tussen 38 en 75. In oktober 2012 bleek ik zwanger bij dag 74 terwijl ik al medicatie had gehad om ongesteld te worden. Daar is ons zoontje stijn uit geboren. In september 2014 besloten voor nummer 2 te gaan en na stoppen anticonceptie weer de 2e poging zwanger en helaas weer een miskraam. Nu dus wel kortere maar toch onregelmatige cyclussen en in de mmm gekomen. Laten weten duimen voor succes !
Nee ik stopte in 2012 met de pil en was meteen zwanger! Miskraam in november helaas.. in februari waas t al weer raak.. geboren in oktober 2013. Okt 2014 gestopt en t werd een rommeltje tot op heden geen nieuwe zs meegemaakt..
Hier ook helaas pcos. Bij mn man is alles goed. Heb de hsg gehad. Alles zag er van binnen verder goed uit. Heb ruim een jaar totaal clomid geslikt. Toen iui's heb er nu 6 achter de rug en de intake voor ivf staat helaas geplant. Sommige worden bij clomid zo zwanger. En sommige niet. Ik hoor bij die laatste groep helaas..